دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ستاره سرشناس هندبال ایران نیامده رفت!

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 847182
کاپیتان سابق تیم ملی هندبال از جمع تیم تازه لیگ برتری جدا شد.
ستاره سرشناس هندبال ایران نیامده رفت!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شنیده‌ها حاکی از این است «الله کرم استکی» بازیکن سرشناس و نام آشنا دنیا هندبال که چندی پیش خبر پیوستنش به تیم تازه لیگ برتری «پلیمر خلیج فارس خرم آباد» منتشر شد حالا در آستانه چند روز به شروع سی و شمشمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از تیم پلیمر خلیج فارس جدا شده و دیگر این تیم را همراهی نخواهد کرد و باید هرچه سریع‌تر تیم جدید خود را انتخاب کند.

استکی چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارد اما جدی ترین گزینه یک تیم داخلی و مطرح است که به دنبال جذب استکی به عنوان مربی بازیکن می‌باشد.

اتفاقی که برای کاپیتان سابق تیم ملی می‌تواند تجربه جدید و متفاوت باشد و بعد از مربیگری در تیم ملی نوجوانان حالا باید شاهد او در ترکیب کادرفنی تیم لیگ برتری باشیم.

یک منبع نزدیک به تیم پلیمر خبر جدایی استکی را تایید کرده است و حالا این تیم بعد از فسخ قرارداد با «مهرداد صمصامی» یک ملی پوش دیگر یعنی «الله کرم استکی» را نیز از دست داد.

استکی فصل قبل برای تیم نیروی زمینی ارتش در لیگ برتر ایران به میدان رفت و توانست پس از مقام نایب قهرمانی، همراه با این تیم در بیست وپنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا به جایگاه هفتمی برسد.
https://jahannews.com/vdch6qn6i23nkzd.tft2.html
jahannews.com/vdch6qn6i23nkzd.tft2.html
برچسب ها: هندبال کاپیتان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *