سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

استقبال اتحادیه عرب از تصمیم استرالیا درباره فلسطین

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 847126
اتحادیه عرب از تصمیم استرالیا در خصوص اراضی اشغالی فلسطین به ویژه قدس شرقی و غیرقانونی دانستن شهرک‌های صهیونیستی استقبال کرد.
استقبال اتحادیه عرب از تصمیم استرالیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دبیرخانه اتحادیه عرب در بیانیه‌ای از تصمیم استرالیا مبنی بر غیرقانونی دانستن شهرک‌های صهیونیستی و استفاده از تعبیر اراضی اشغالی به ویژه درباره قدس شرقی استقبال کرد.

سه‌شنبه گذشته «پنی وانگ» وزیر خارجه استرالیا گفت که دولت این کشور تصمیم دارد در ادبیات خود از اصطلاح «اراضی اشغالی فلسطین به ویژه درباره قدس شرقی» استفاده کند و بر اساس قانون بین‌المللی شهرک‌های صهیونیستی را غیرقانونی می‌داند.

در بیانیه اتحادیه عرب آمده است که این اقدام استرالیا از اهمیت زیادی برخوردار بوده و حاوی پیام روشنی درباره ضرورت احترام به قطعنامه‌های بین‌المللی و ملزم کردن رژیم صهیونیستی به این قطعنامه و قانون بین‌المللی است.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، اتحادیه عرب در بیانیه خود همچنین اعلام کرد که تمایل دارد دیگر کشورها نیز مواضع مشابهی اتخاذ کنند و در مقابل با هر گونه اقدامی در جهت نقض حقوق ملت فلسطین برای بازپس‌گیری سرزمین خود و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی مخالف است.
https://jahannews.com/vdcf0edcvw6djya.igiw.html
jahannews.com/vdcf0edcvw6djya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *