دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۰

حواشی ناتمام سگ آذر منصوری!

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 846879
خانم منصوری سپس در پاسخ به این سؤال که " سگ نگهداشتن شما شبیه بالاشهری های برخوردار از زندگی لاکچری نیست؟ " می‌گوید: نه به هیچ وجه.
حواشی ناتمام سگ آذر منصوری!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، خانم آذر منصوری، چهره اصلاح طلب به تازگی در بخشی از یک مصاحبه که سایت جماران آنرا منتشر کرد، درباره فیلم منتشره از وی که در آن با یک سگ در خانه خود بازی می‌کند و حرف می‌زند، گفته است: من خودم فردی حاشیه‌ نشین بوده و دستم در جیب خودم هست و در قرچک در یک خانه قدیمی زندگی می‌کنم و با مترو و اتوبوس و تاکسی تردد می‌کنم. هیچ ردپایی از رانت در زندگی من مشاهده نمی‌شود. تنها یک حیوان خانگی دارم.

او می‌افزاید: من خودم اجازه دادم که فیلمی از زندگی خصوصی‌ام تهیه شود و اصلا بنای مخفی کاری نداشتم. ضمن اینکه این فیلم سال۱۴۰۰ و در زمانی ساخته شد که من دبیر کل هم نبودم.

خانم منصوری سپس در پاسخ به این سؤال که " سگ نگهداشتن شما شبیه بالاشهری های برخوردار از زندگی لاکچری نیست؟ " می‌گوید: نه به هیچ وجه. من کلا رابطه خوبی با حیوانات دارم، حتی در مزرعه خانوادگی مرتب به حیوانات رسیدگی می‌کنم. این به معنی زندگی لوکس نیست. قرار بود -نگهداری از آن سگ- موقت باشد اما جای مناسبی برایش پیدا نشد. در واقع من به او پناه دادم.
https://jahannews.com/vdcjameohuqexoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjameohuqexoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک موی سگ اگر در لباس انسان باشد، نجس است و نماز ندارد. آیا ایشان احکام ابتدایی دین را هم بلد نیستن؟!
United States
سلام. خیر چنین چیزی صحیح نیست. لطفا آیه قرآن یا حدیثش را بفرمایید!
Iran, Islamic Republic of
ایشان دین من دراوردی اصلاح طلبان را قبول دارند. ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حالا که تب انتخابات داره کم کم بالا میره، کرکره ویترین زندگی واقعی این افراد هم برای گذشتن خرشان از پل، کم کم داره پایین میاد!!
Iran, Islamic Republic of


حالا شده دبیر کل اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
دیگه از دبیر کل اصلاحات بیشتر از این هم انتظاری نیست .
Iran, Islamic Republic of
تو تبلغ و ترویج سگ را رایج کردی!!!1؟
بی‌طرف
United Arab Emirates
نامه پراکنی در مورد رفع حصر خائنین به آرمان انقلاب اسلامی ،خون شهدا ومردم فهیم ایران چهره تان را در نزد مرد از این که هست بدتر خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
سگ نجس العین هست برو اول احکام یاد بگیر بعد بیا سجاده پهن کن
الیاس
Iran, Islamic Republic of
به این میگن اصلاح طلب !!!!!؟؟؟؟؟؟