دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

رویکردی نوین در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی

جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب: 846695
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رویکردهای نوینی در تولید سامانه‌های پدافندی به‌وجود آمده است، گفت: به میزانی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمنان جرأت نگاه چپ به کشورمان ندارند.
رویکردی نوین در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی
به گزارش جهان نيوز، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین تکریم فارغ‌التحصیلان دانشگاه عالی دفاع ملی، دافوس و دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اهمیت مأموریت و وظایف این نیرو در دفاع از کشور، اظهار داشت: آمادگی‌های خود را برای مقابله با انواع تهدیدات به طور دائم ارتقا می‌دهیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به پیشرفت‌های نیروی پدافند هوایی ارتش، افزود: امروز نیروی پدافند به جایگاهی رسیده است که ضمن ایجاد بازدارندگی، نیازهای عملیاتی خود را در حوزه سلاح، سامانه و تجهیزات تأمین می‌کند و در هیچ حوزه‌ای نیاز به خارج از کشور ندارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه زیرساخت‌های دانشگاه پدافند دقیقاً مطابق با استانداردهای روز کشور طراحی، ساخته و پایه‌ریزی شده است و آموزش‌ها هم توسط استادان مجرب در حال انجام است، خاطرنشان کرد: انسجام، همدلی و پژوهش‌محوری دانشجویان و استادان دانشگاه پدافند هوایی، نوید اقتداری بی‌بدیل در آینده نیروی پدافند را می‌دهد.

وی عنوان کرد: برای برخورداری از توان دفاعی بالاتر، افزون بر فعالیت نیروهای مسلح و صنایع دفاعی کشور، از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها نیز در این زمینه استفاده می‌کنیم و مجموعه علم و دانش موجود در کشور می‌تواند تکیه‌گاه مطمئنی برای دستیابی به ابزار مورد نیاز جهت مقابله با تهدیدهای آینده باشد.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: امروز با تکیه بر تخصص دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه پدافند و نیز هم‌فکری و تبادل دانش با سایر دانشگاه‌ها، رویکردهای نوینی در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی به‌وجود آمده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با اشاره به اهمیت ارتقای توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام تصریح کرد: دشمن به هیچ وجه از اهداف خود دست نخواهد کشید؛ اگرچه در جنگ سخت متوجه توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح ما شده است، اما در صحنه‌های دیگر سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دارد که با توکل بر خداوند و با رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و پشتوانه مردم در این زمینه نیز مأیوس خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات پدافندی هوایی را در اختیار داریم، گفت: تجهیزاتی که ما اکنون در پدافند هوایی کشور، خصوصاً در نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنیم، مجهزترین، به‌روزترین و مطابق با فناوری روز دنیاست.

امیر صباحی‌فرد به اقدامات خوبی که در حوزه ترویج علم و دانش در دانشگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) صورت گرفته، اشاره کرد و توضیح داد: براساس تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در بحث تبادل دانش ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با بسیاری از دانشگاه‌های تراز اول کشور داریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به ساخت و آزمایش موفقیت‌آمیز پهپادها و سامانه‌های پدافندی با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، گفت: به میزانی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمنان جرأت نگاه چپ به ایران عزیزمان را ندارند و این پیشرفت‌ها، دشمنان ایران اسلامی را غافلگیر کرده است.
https://jahannews.com/vdcf1vdctw6djva.igiw.html
jahannews.com/vdcf1vdctw6djva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *