شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

هیچ قطعی در سرویس‌های الکترونیک وجود ندارد

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 846470
این سازمان با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه سرویس‌های الکترونیک به ۲۰۰ دستگاه در ۲۰۰هزار نقطه در حال ارائه خدمات به متقاضیان خدمت است.
هیچ قطعی در سرویس‌های الکترونیک وجود ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدباقر عباسی، معاون امور هویتی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه این سازمان به‌سمت هوشمندسازی پیش می‌رود، اظهار کرد: با توجه به شعار دولت سیزدهم مبنی بر دولت هوشمند و تأکیدات ریاست سازمان در این خصوص، هم‌اکنون اولویت این سازمان حرکت به‌سمت سازمانی پویا و هوشمند است و در همین راستا این سازمان با ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه فناوری به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در 200 هزار نقطه به‌صورت الکترونیک ارائه خدمت می‌کند.

وی به عملکرد این سازمان در ارائه سرویس‌های الکترونیک به سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: عملکرد مناسب سازمان ثبت‌ احوال کشور در ارائه خدمات الکترونیک بین دستگاه‌ها موجب شد این سازمان در تیرماه امسال در نهمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات در محور دولت هوشمند و زیرمحور مرکز ملی تبادل اطلاعات حائز رتبه دوم شود و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری مورد تقدیر قرار گیرد.

معاون امور هویتی سازمان ثبت احوال کشور در ادامه با اشاره به ادعای اخیر این سازمان مبنی بر قطعی و اختلال در سرویس‌های سازمان ثبت احوال کشور، گفت: هیچ‌گونه قطعی در سرویس‌های الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور وجود ندارد و همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی در حال رصد این سرویس‌ها هستند.

عباسی با ابراز اینکه "تأکید ما این است که دستگاه‌های خدمت‌گیرنده از سازمان ثبت‌ احوال کشور به‌جهت پایداری سیستم‌های خود و جلوگیری از اختلال در ارائه خدمات به مردم همواره در حال رصد و بروز کردن سیستم‌های خود باشند"، ادامه داد: سازمان ثبت‌ احوال کشور روزانه به 200 دستگاه در 200 هزار نقطه در کشور به‌صورت الکترونیک، خدمات ارائه می‌دهد و این خدمات تنها مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیست و هرگونه اختلال در این خصوص از سوی سامانه‌های داخلی سازمان مذکور است و در این خصوص به‌صورت مستمر به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هشدار داده‌ شده است.
https://jahannews.com/vdcgu397zak9tt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgu397zak9tt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *