دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۱۸

تهدید اصلاح‌طلبان: تصویب لایحه عفاف و حجاب یعنی آشوب!

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 846412
اصلاح‌طلبان همچنین با بیان اینکه نادیده انگاشتن مشکلات واقعی مردم خود بسترساز نوعی آشوب است، تهدید می‌کنند که آنچه امروز در قالب بحث حجاب در حال تصویب است، نوعی آشوب را به همراه خواهد داشت.
تهدید اصلاح‌طلبان: تصویب لایحه عفاف و حجاب یعنی آشوب!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، تأملی بر گزاره‌های مورد تأکید اصلاح‌طلبان در خصوص مقابله با بی حجابی بیانگر آن است که آنان با برجسته‌سازی مشکلات اقتصادی در حال بیان این گزاره هستند که بابت مشکلات معیشتی مردم می‌بایست از قانون حجاب و عفاف صرف نظر کرد!

اصلاح‌طلبان با اشاره به اینکه مردم از مشکلات فراوانی رنج می‌برند، لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات معنادهی و تصریح می‌کنند، مسئولان ما از مشکلات زندگی مردم و جو روانی و اجتماعی حاکم بر زندگی در جامعه یا بی‌خبر هستند یا نمی‌خواهند مطلع باشند.

مشکلات امروز مردم از لحاظ معیشت، تأمین مسکن، اشتغال و تورم و گرانی و نگرانی از آینده به اندازه‌ای برای مردم جدی شده که به یک بحران تبدیل شده است. به رغم گذشت دو سال از فعالیت دولت آقای رئیسی و هم‌قطارانشان نه تنها هیچ باری از مشکلات معیشتی مردم سبک نشده بلکه روزبه‌روز به مشکلات زندگی مردم در ابعاد گوناگون نیز اضافه شده است. این‌ها نشان می‌دهد که دغدغه‌های امروز مردم چیست. در این شرایط بازگشت تذکر‌ها و رصد وضعیت آنچه پوشش نامتعارف خوانده می‌شود اولویت چه کسانی هستند؟

این در حالی است که خود اصلاح‌طلبان اولاً اولویتشان در این یک سال اخیر موضوع حجاب و اغتشاشات پاییز پارسال بوده، ثانیاً در همه سال‌های دولت‌های خاتمی و روحانی اولویت این‌ها اقتصادی نبوده و مدام در مسیر تغییرات فرهنگی و اجتماعی نقش رسانه‌ای خود را ایفا کرده‌اند.

بنا بر تأکید رسانه‌های جریان اصلاح‌طلب، در قبال این همه مشکلات معیشتی، نمایندگانی که در مجلس شورای اسلامی هستند به جای اینکه توجه و هم‌وغم خود را حل ابر مشکلات مردم بگذارند، تمام انرژی خود را صرف تصویب قانون برای برخورد با بی‌حجابی می‌کنند؟ درست است که بخش زیادی از نمایندگان با چند هزار رأی به مجلس رفته‌اند و نمایندگان واقعی مناطق خود نیستند، دلیل نمی‌شود چشم بر واقعیت مشکلات مردم ببندند.

این در حالی است که رسیدگی به یک طرح یا لایحه در موضوعی خاص به معنای غفلت از موضوعات دیگر نیست و همه موضوعات به موازات همدیگر باید برنامه‌ریزی بشود و پیش برود.

این رسانه‌های اصلاح‌طلب همچنین تصریح می‌کنند، بازگشت ون‌های گشت ارشاد با ۲۸ میلیون نفر زیر خط فقر با چه منطقی صورت پذیرفته است؟ اصلاح‌طلبان همچنین با بیان اینکه نادیده انگاشتن مشکلات واقعی مردم خود بسترساز نوعی آشوب است، تهدید می‌کنند که آنچه امروز در قالب بحث حجاب در حال تصویب است، نوعی آشوب را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است معنادهی‌های اصلاح‌طلبان در زمینه مخالفت با قانون حجاب و عفاف علاوه بر پی جویی عرفی‌سازی دین و دستورات آن بیانگر تبدیل فشار‌های اقتصادی موجود به ابزاری جهت مخالفت با قانون حجاب و عفاف می‌باشد. مسئله‌ای که صراحتاً مورد تأکید اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد که تصویب این قانون با آشوب همراه خواهد شد.

از سویی اگر دغدغه عفاف و حجاب نباشد، آیا وضع معیشتی مردم درست می‌شود؟ یا اینکه نهادی که متولی وضعیت عفاف و حجاب است، قرار است معیشت مردم را درست کند؟
https://jahannews.com/vdccseq4i2bq008.ala2.html
jahannews.com/vdccseq4i2bq008.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معلومه اجبار راهگشا نیست و بایدم در این مورد تذکر داده بشه
Iran, Islamic Republic of
تذکر فقط در مورد زنانی که از روی جهل و نفهمی کشف حجاب می کنن ممکنه مؤثر باشه اما در مقابل اقلیت مزدور بی شرفی که مأمور به کشف حجاب و نیمه عریان گشتن در کوچه و خیابان هستند تا قبح و زشتی بی حیایی را در جامعه بشکنند و دختران و زنان را تشویق به ایستادن در مقابل حکم خداو قانون مملکت کنند, به هیچ وجه جوابگو نبوده و نیاز به برخورد قاطع و پشیمان کننده دارد.
Iran, Islamic Republic of
باز هم اصلاح طلبان دنبال فتنه دیگر
تا کی مماشات
Iran, Islamic Republic of

حجاب حدود الهی ست
حجاب قانون ست
قانون الزام ست نه اجبار
کشف حجاب جرم است
اگر حجاب برود عفت برود مروت برود غیرت برود
Iran, Islamic Republic of
گشت ارشاد را برگردانید قانون الهی را اجرا کنید
Iran, Islamic Republic of
فقط گشت کمیته گشت ارشاد بدرد نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
حجاب حکم مسلم خداست که‌ بايد رعايت شود من به‌ عنوان‌ مردی که‌ از بی حجابی بدم نمی آید این میگم
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با این جملات عامل نفاق و دردسر هستن
Iran, Islamic Republic of
زور و اجبار باعث تفرقه میشه
Iran, Islamic Republic of
پس مواد مخدر و دزدی و.... اجبار نشه چون باعث تفرقه میشود!
نادان هستی یا منافق؟ شاید هر دو
Iran, Islamic Republic of
فرمودن اجبار باعث تفرقه میشه . دست رو دست گذاشتن و انفعال هم باعث سر خوردن جامعه به سراشیبی سقوط میشه . حجاب که بره غیرت رفته عفاف رفته تقوا رفته اینا که بره یعنی همه چیز رفته و د یگه چیزی باقی نمیمونه
Iran, Islamic Republic of
این جماعت اگر درک درستی داشتند اینگونه به انقلاب اسلامی و مردمی که با خون هزاران شهید و جانبازان و استقامت رزمندگان و مردم حزب الله به پویایی و اتکا و استقلال خود ایمان دارد دسیسه نمی چیدند اينان پیاده نظام صهیونیسم جهانی در ایران هستند
دین و وطن در بین اصلاح طلبان معنا ندارد
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با حکم صریح خدا مقابله میکنند .
حجاب حکم شرعی است وحدود ان مشخص والسلام.
Iran, Islamic Republic of
حکم صریح خداوند اجبار و جریمه نیست
سید علی
Iran, Islamic Republic of
هدف از مبارزه با حجاب توسط عوامل داخلی چیزی جز عوام فریبی برای جمع کردن پیاده نظام برای انتخابات نیست
بهمن
Iran, Islamic Republic of
حجاب ودین کاری به معیشت نداره دلیلش هم اینه که توقضیه کشف حجاب واغوش رایگان پولدارها وسگ بازهاتوخط مقدم هستند
Iran, Islamic Republic of
این مذخرفات اصلاح طلبان (افساد طلبان)چیز جدیدی نیست چون ماهیت و هویت اینها سالیان سالها است که برای مردم روشن است وخدا را شکر که ریشه اینها کنده شد
Iran, Islamic Republic of
ای بد بختها رای گرفتن به چه قیمتی به قیمت زیر پاگذاشتن کرامت انسانی واسلامی ایران خدا ازتان نگذره