چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۳

انتخابات مجلس دوازدهم رقابتی‌تر از مجلس قبلی خواهد بود

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 846409
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرد که انتخابات مجلس دوازدهم رقابتی‌تر از مجلس قبلی خواهد بود.
انتخابات مجلس دوازدهم رقابتی‌تر از مجلس قبلی خواهد بود
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه و مشاور فرمانده کل سپاه روز گذشته در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در روزنامه جوان، ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه خبری کشور و تحریریه روزنامه جوان گفت: مهم‌ترین رسالت یک رسانه و خبرنگار تبیین‌گری است. در دوگانه جبهه حق و باطل که یک طرف به سمت معروف دعوت می‌کنید و یک سمت به سمت منکر، در این دوگانه رسانه انقلابی و متعهد در کنار جبهه حق ایستاده و مشغول به ترویج معروف است. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم در اسفند امسال گفت: برآورد بنده در خصوص انتخابات مجلس دوازدهم افزایش مشارکت و رقابت در این انتخابات است. همان‌طور که از طلیعه ثبت‌نام در این انتخابات مشخص است روند افرادی که تا به امروز ثبت‌نام کردند افزایشی بوده و استقبال مطلوب است. این انتخابات رقابتی‌تر از انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود. طبیعی است زمانی که انتخابات رقابتی‌تر شود ممکن است که روی ترکیب مجلس هم این امر اثرگذار باشد. بنابراین معتقد هستم که روند افزایشی ثبت‌نام‌ها ادامه‌دار است و طبیعی است که مشارکت هم افزایشی خواهد بود.

طائب با اشاره به مباحث برخی جریانات سیاسی مبنی بر عدم مشارکت یا تردید در این زمینه هم تصریح کرد: با وجود شعار‌ها و سخنانی که این افراد مبنی بر عدم شرکت در انتخابات مطرح می‌کنند، تحلیل بنده این است که این سخنان بیشتر با هدف چانه‌زنی، ظرفیت گرفتن و فضا‌سازی انجام می‌شود. معتقدم که ما با رقابت سنگین مواجه خواهیم بود. اما اینکه خروجی انتخابات چه خواهد بود فعلاً مشخص نیست و در این زمینه تحلیل کردن زود است. مشاور فرمانده کل سپاه در پایان این بخش از سخنان خود تأکید کرد:

جمع‌بندی بنده این است که مشارکت و رقابت به نسبت قبل بیشتر خواهد بود. در زمینه امنیت تلاش دشمن این است که فضای کشور و امنیت انتخابات را مخدوش کند که ما هم باید در این زمینه کاملاً هوشیار باشیم و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.
https://jahannews.com/vdciuqav3t1a552.cbct.html
jahannews.com/vdciuqav3t1a552.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رقابت بین کیا؟
متین
United Arab Emirates
حداقل ۳۰ طیف و سلیقه سیاسی مدعی داریم .
سید علی
Iran, Islamic Republic of
همه چیز به تایید صلاحیت شورای نگهبان بستگی دارد .