شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۳

امارات دروازه صنعت فحشا برای صهیونیست‌ها/ تغییر مقصد توریست‌های جنسی از تایلند و هلند به سمت امارات +جزئیات و عکس

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 846224
به نظر می‌رسد، مقصد توریست‌های جنسی از تایلند و هلند به سمت امارات در حال تغییر است، در این گزارش روایت تکان دهنده از کشوری می‌خوانید که در حال تبدیل شدن به کانون فحشا و قاچاق دختران شده است.
تغییر مقصد توریست‌های جنسی از تایلند به سمت امارات +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، این روزها امارات متحده عربی با بیشترین تورهای جنسی، به محلی برای موضوعات دیگری به غیر از تجارت کالا شده است یا به عبارت دیگر، تجارتی دیگری در امارات در حال رونق گرفتن است.

اگر در بین ایرانیان درباره امارات سوال کنیم جواب‌هایی مشابه «پاسپورت معتبر»، «اکسپو ۲۰۲۰»، «پر ترافیک‌ترین خطوط هوایی»، «برج خلیفه» و... جواب خواهید گرفت. اما در پستو آسمان خراش‌های امارات، واقعیت‌ها چیز دیگری است.
 

«گردشگری جنسی» نوعی جاذبه برای گردشگرانی است که با این موضوعیت به دنبال مقاصد گردشگری خود هستند. در کشورهایی که فحشا در آن‌ها قانونی است، سال‌هاست که به پدیده‌ای رایج تبدیل شده است. در بسیاری از کشورها، به ویژه کشورهای مذهبی، فحشا موضوعی است که توسط دولت ممنوع است. فحشا چه در فضاهای بسته باشد و چه در اماکن عمومی.

امارات؛ نوظهور در کانون فحشا
تایلند، رومانی، ژاپن، دانمارک، ایتالیا، آلمان، نروژ، اسپانیا، فنلاند، هلند، کانادا و... کشورهای با سابقه و شهرت طولانی در زمینه گردشگری جنسی هستند.

سرزمین‌های اشغالی تحت حاکمیت موجودیت جعلی اسرائیل، به ویژه از دهه گذشته، به عنوان مرکز فساد در جهان توصیف شده است. زیرا از روسپی‌گری به عنوان صنعت و جاذبه گردشگری استفاده می‌کند. حدود ۲۸۰ مرکز فساد در تلآویو وجود دارد که اسرائیل را به یکی از ۱۰ مکانی که بیشترین تعداد مراکز فساد را دارد، تبدیل کرده است. در واقع، تل‌آویو یکی از چهار مکان برتر دنیا از نظر تعداد روسپی‌ها است. به طوری که سالانه بین ۳ تا ۵ هزار تن فروش به سرزمین‌های اشغالی قاچاق می شود.
 
وضعیت قوانین کشورها در رابطه با روسپی‌گری
 
اما یکی از مشهورترین کشورها در زمینه فساد و فحشا که ده‌ها سال است بر سر زبان ها آمده و مقصد گردشگران جنسی از سراسر جهان شده است، امارات متحده عربی است. امارات در ظاهر فحشا را ممنوع کرده است، اما اکنون وضعیت متفاوت است. روسپی‌گری در امارات بوده ولی پس از توافق عادی سازی بین این کشور و رژیم صهیونیستی و با هجوم گسترده صهیونیست‌ها شدت گرفته است.
 
کارت ویزیت زنان روسپی در دبی
 
شهر دبی از یک روستای سنتی به مهم‌ترین مرکز فحشا و فساد در این کشور تبدیل شده است. در واقع بارهای دبی پر از مردان هوسران و زنان روسپی است که برای صرف مشروبات الکی و فحشا به دبی سرازیر می‌شوند. تجارت زنان و دختران در بین تجار اماراتی رایج شده است. به گونه‌ای که هر روز اخبار مختلفی در این زمینه به گوش می‌رسد.
 
اولین قدم امارت برای قانونی کردن رابطه غیر شرعی
پس از بازنگری اساسی در قوانین امارات در اوایل نوامبر ۲۰۲۰، برخی از محدودیت‌های آزادی شخصی، از جمله مصرف مشروبات الکلی، زندگی مشترک خارج از ازدواج و قانون مجازات زنا، لغو شد.

طبق قوانین جدید، شهروندان ۲۱ ساله و بالاتر می توانند مشروبات الکلی بفروشند یا مصرف کنند. این در حالی است که پیش از این قوانین جدید فروش مشروبات الکلی در کلوپ‌های شبانه و ساحلی این کشور بلامانع بود اما شهروندان برای داشتن این نوع الکل، نیاز به مجوز داشتند. لغو قانون «زنا» و صدور مجوز برای زندگی مشترک بدون ازدواج موسوم به «ازدواج سفید» جلوه دیگری از تابوشکنی امارات در ترویج فساد بود.
 

بر اساس قانون جدید فرزندان نامشروع در امارات شناسنامه می‌گیرند. همزمان با قانونی کردن این مسئله، کاربران شبکه‌های اجتماعی اماراتی با ابراز نارضایتی از تغییرات در کشورشان، آن را یک رسوایی بزرگ توصیف کنند.

دبی میزبان کنفرانس همجنس گرایان در لیلة القدر!
بعد از بازنگری در قانون اساسی امارات، تابوشکنی‌های امارات ادامه داشت تا جایی که شیخ‌نشین دبی در ژانویه ۲۰۲۱ میزبان کنفرانس بین المللی همجنسگرایی را در روزهای ۲۴ و ۲۵ ماه مبارک رمضان مصادف با لیالی قدر برگزار کرد. این حادثه بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و خشم کاربران عرب را برانگیخت.
 
واکنش منفی کاربران عرب به تابوشکنی دولت امارات
 
گسترش سریع فحشا در امارات پس از عادی سازی با اشغالگران
اما فساد و انحطاط اخلاقی در امارات که مدت‌هاست در ابعاد مختلف گسترش یافته است، از زمان امضای توافقنامه عادی سازی بین امارات و رژیم اشغالگر صهیونیستی به شدت و سرعت آن افزوده شده است. و صهیونیست‌ها دبی را مکانی جذاب برای هر نوع تفریح ​​خارج از چارچوب اخلاقی می‌دانند. مدت کوتاهی پس از اعلام عادی سازی روابط ابوظبی و تل آویو، درهای مراکز فحشا در دبی به روی اسرائیلی‌ها باز شد.
 
 
روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارشی در این زمینه منتشر کرد که در آن نوشت: «در پشت پوسترهای تهیه شده برای سفر توریستی به دبی، حقیقتی تاریک نهفته است و آن این است که مردان اسرائیلی هدف جدیدی برای بداخلاقی خود پیدا کردند. آنها توانستند انگیزه جدیدی به صنعت فحشا بدهند.

بیشتر اسرائیلی ها برای کار یا حتی برای گردشگری و دیدن صحرا به دبی نمی‌آیند. اما اولین و مهمترین هدف آنها تن فروشی است که امارات برای آنها فراهم می کند.»
 
یدیعوت آحارونوت: دبی سرزمین موعود فحشا برای یهودیان اسرائیلی است

قاچاق انسان به امارات!
پایگاه خبری رادیو و تلویزیون سوئیس (swissinfo) در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ در مصاحبه‌ای با ۲۵ زن آفریقایی که بیشتر آنها اهل نیجریه‌اند، دست به افشاگری زده است. در این مصاحبه آمده است این زنان را با وعده‌های پول و طلا فریب داده‌اند و به امارات قاچاق کرده‌اند. قاچاقچیان انسان، با استفاده از تهدید و خشونت و قرار دادن آنها در بدهی‌های هنگفت، این زنان را مجبور کرده‌اند تا به بردگی جنسی تن دهند. این تنها یک نمونه از صدها و شاید هزاران مورد قاچاق انسان به امارات است که سالانه در این کشور انجام می‌شود.

رسانه وطن عربی می‌نویسد: «دولت امارات درباره قاچاق دختران پنهان‌کاری می‌کند ولی با وجود پنهان کاری فراوان در مورد گستردگی فحشا در امارات به ویژه شهر دبی، اما تخمین های چند سال پیش حاکی از آن بود که ده ها هزار دختر مجبور به کار در باشگاه های امارات هستند. تحقیقات مجلس پارلمانی یونان می‌گوید: امارات شاهد نقض بسیاری از حقوق بشر، به ویژه قاچاق زنانی است که به دنبال شغل در بخش خدمات هستند، بسیاری از آژانس‌ها، زنان شاغل در سالن‌های ماساژ را استثمار جنسی می‌کنند.»

صنعت روسپی‌گری در امارات
درآمد هنگفت امارات از صنعت روسپی‌گری زنان قانون نانوشته این کشور است و هیچ رسانه‌ای از رقم آن چیزی ننوشته است اما رسانه عربی ۲۱ می‌نویسد: «یک زن روسپی در امارت سالانه بیش از ۵۰۰ هزار پوند یا حدود ۷۰۰ هزار دلار درآمد دارد. یعنی درآمد ماهانه او بیش از ۵۸ هزار دلار یا به طور متوسط ​​دو هزار دلار در روز است که همه این پول‌ها با گردشگران جنسی به این کشور می‌آید.»
https://jahannews.com/vdcdx90joyt0ox6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdx90joyt0ox6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همچین نوظهور هم نیست..
1
Iran, Islamic Republic of
حاکمان امارات بزودی درگیر بحران های اجتماعی خواهند شد . غاصبان سرزمین های اسلامی نمی توانند نور اسلام را در این سرزمین ها خاموش کنند .
Iran, Islamic Republic of
اگه کشف حجاب و برهنگی در کشور عادی بشه vvvv
Iran, Islamic Republic of
مراقب قاچاق ناموس ایرانی به این کشورها باشید.
Iran, Islamic Republic of
این رو بزارید کنار بازار سیاه طلای امارات که اگر بخواهند طلای سرقتی از هرجای جهان رو پاک کنند به امادت میبرند.
Iran, Islamic Republic of
باید قبل از قدس ،کشورهای فاسد کنارمون را پاک سازی کنیم
United States
۲۰ سال پیش رفتم دبی پر از روسپی های روس و بسیار زیبا و زیاد…. مردان عرب در اتاق های هتل محل اقامتم مرتب با زن ها در راهروهای هتل حرکات شنیع انجام می دادند و ......مزاحم خواب بود!!!! اروپا هم اینطور نیست
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
نیاز بود عکس کارت ویزیت ها رو بگذارید ؟
Iran, Islamic Republic of
غربزده ها مرتبا پیشرفتهای برهوت امارات را به سر حزب اللهی ها می کوبند..... اگر فحشا باعث پیشرفته نمیخواهیم
Iran, Islamic Republic of
بایستی از لیست کشورهای مسلمان حذف شود...هرچند بقیه کشورهای مثلا اسلامی هم مشابه اند ولی لااقل اینطور قانونی و آشکار نیست!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
وقتی تو کشور خودت 50 درصد مردم زیر خط فقر هستن و توان تولید لاستیک ماشین رو هم نداری یه فکری به حال خودت بکن. !!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چ ربطی ب موضوع داشت
سفیر
Iran, Islamic Republic of
بهتر نبود عکسا رو تار میکردید🤔