شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

سردار رادان: جواب تروریست، حمله است

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 846089
ما شعارمان این است که اگر کسى در برابر امنیت جامعه اسلحه کشید، آن فرد و سازمان تنها حقش این است که در کنار اسلحه‌اش، جنازه اش قرار بگیرد. مگر مى شود با تروریست به صورت تعارفى صحبت کرد. جواب تروریست حمله است.
سردار رادان: جواب تروریست، حمله است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در نشست صمیمانه با مدیران رسانه‌ها ‌خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: رابطه بین پلیس و خبرنگاران، مستقیم، معنادار و پر رمز و راز بوده و خواهد بود؛ ما و رسانه در ماموریت یک وظیفه مشخص داریم و آن رساندن واقعیت و حقیقت موضوع است.

وى ادامه داد: اقدام بدون اعلام، کم نتیجه است و باید حقیقت را آنطور که هست اعلام کرد که اصل موضوع این است.

فرمانده انتظامى کل کشور گفت: روزهاى سخت در گذر تاریخ وقتی به خاطره تبدیل می‌شود، شیرین مى شود، همراهى ما با شهدا در روزهاى سخت جبهه بود، اما امروز برایمان شیرین است.

سردار رادان تاکید کرد: خبرنگاران زبان گویاى جامعه هستند و پل ارتباطى بین مسئولان و مردم محسوب مى شوند و لازم است براى این امر کوشا بود.

وى افزود: خبرنگار با عشق و علاقه کار را آغاز مى کند و وقتى شروع کرد، لازمه آن دقت و هوشمندى است و در ادامه نیاز به عنصر تلاش دارد.

فرمانده انتظامى کل کشور بیان کرد: باید یک خبرنگار از سیاست زدگى دورى کند تا عمل صالح و صادقى انجام دهد به افکار ارائه دهد، ما و رسانه ٢ بال در کنار هم هستیم چرا که در کنار یکدیگر می‌توانیم افکار عمومى را آنطور که هست، پرورش بدهیم.

سردار رادان ادامه داد: نشانه جنگ نرم از نشانه هاى جنگ سخت پیچیده‌تر است و باید آن را مورد توجه قرار داد، باید بتوان حقیقت را در مقابل یک دیکتاتور در ذهن مخاطب درست جلوه دهیم؛ نقش رسانه و پلیس در این صورت خودش را خوب نشان مى دهد.

وى اظهار کرد: ما شعارمان این است که اگر کسى در برابر امنیت جامعه اسلحه کشید، آن فرد و سازمان تنها حقش این است که در کنار اسلحه‌اش، جنازه اش قرار بگیرد. مگر مى شود با تروریست به صورت تعارفى صحبت کرد. جواب تروریست حمله است.

سردار رادان خاطرنشان کرد: فتنه ٨٨ را که فراموش نکردید؟ یکى از آموزش هاى آنها عبور از پلیس بود، عبور به این راحتى‌ها نیست و اصلا نمیگذاریم چنین اتفاقى رقم بخورد.
https://jahannews.com/vdcc4eq4o2bq0x8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4eq4o2bq0x8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
افکار عمومى را آنطور که هست، پرورش بدهیم!!!!.