دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سردار سلامی: جنگ‌ها را «سی ان ان» اداره می‌کند

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 846072
فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران ما در صحنه‌های مختلف حضور واقعی دارند و برای انتقال پیام‌ها و تصویری مهم از رخداد‌های کشور، انقلاب و نظام ما عاشقانه در یک قالب و شکل حرفه‌ای عمل می‌کنند.
سردار سلامی: جنگ‌ها را «سی ان ان» اداره می‌کند
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (یکشنبه، ۱۵ مردادماه) در همایش «پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران قوی» گفت: روز خبرنگار را که روز درخشش فداکاری یک خبرنگار وفادار شهید صارمی را که به نام مقدس روز خبرنگار نامیده شده، گرامی می‌داریم و به جامعه رسانه‌ای کشور تبریک می‌گویم.

وی افزود: خبرنگاران ما در صحنه‌های مختلف حضور واقعی دارند و برای انتقال پیام‌ها و تصویری مهم از رخداد‌های کشور، انقلاب و نظام ما عاشقانه در یک قالب و شکل حرفه‌ای عمل می‌کنند.

فرمانده کل سپاه گفت: همه چیز از ذهن‌ها و قلب‌ها آغاز می‌شود، قلبی که به مرکز تعلق انسان‌ها معروف است و شناخته می‌شود به اندازه عالم هستی بزرگ است.

در حال تکمیل...
https://jahannews.com/vdcefp8vwjh8e7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcefp8vwjh8e7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *