شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عذرخواهی عضو شورا در خصوص حادثه پله برقی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 846050
عضو شورای شهر تهران در خصوص حادثه ای که در پله برقی محله تختی برای دختر 9 سال اتباع رخ داد عذر خواهی کرد.
عذرخواهی عضو شورا در خصوص حادثه پله برقی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران به حادثه ای که در محله تختی رخ داد اشاره کرد و گفت: برای پل های پیاده در سال 84 مصوبه ای داشتیم.

وی از خانواده این دختر حادثه دیده عذرخواهی کرد و گفت: این ها  مهمان ما بوده است.  حادثه ای که رخ داد به ملیت آنها ربطی ندارد و من  عذر خواهی می کنم و در کنار خانواده آنها خواهیم بود.

لزوم توجه به وضعیت نگهداشت معابر و اتخاذ تدابیر لازم به منظور افزایش عمر رویه‌های آسفالتی        
در ادامه زهرا شمس‌احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت نگهداشت معابر و اتخاذ تدابیر لازم به منظور افزایش عمر رویه‌های آسفالتی شهر تهرتن اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت معابر از حیث ایجاد ترک و حفره‌های به وجود آمده در سطح آسفالت معابر و بزرگراه‌های شهر تهران مناسب ارزیابی نمی‌شود. 

شمس‌احسان ادامه داد: تعدد پیام‌های سامانه های 137 و 1888 حاکی از عدم حصول رضایت شهروندان در این خصوص است و امیدوارم پیام‌های مردمی به این سامانه‌ها مورد توجه قرار گیرد و به مانند گزارش خاموشی پل‌های مکانیزه نباشد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متوسط عمر آسفالت در دنیا 20 سال است، اما عمر آسفالت در تهران حدود 4 سال برآورد می‌شود، افزود: پایین بودن عمر آسفالت در شهر تهران علاوه بر هزینه آسفالت هزینه‌های غیرمستقیم از قبیل هزینه خط‌کشی، هزینه بسترسازی جداول و تجهیزات ترافیکی، هزینه ایمنی، هزینه مسدود کردن معابر و نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: از عوامل عمده در افت کیفیت آسفالت معابر می‌توان به نظارت ضعیف به هنگام تولید و اجرای آسفالت و پایین بودن مدت ضمانت کیفیت آسفالت پس از اجرای آن اشاره کرد.

 شمس‌احسان خاطرنشان کرد: عدم مدیریت یکپارچه در امور زیربنایی و زیرساخت‌ها از قبیل اقدامات ناهماهنگ سایر دستگاه ها و اعمال سلایق مدیران مناطق 22 گانه در خصوص تامین مصالح، تولید آسفالت و ترمیم و نگهداری معابر از دیگر عوامل موثر بر افت کیفیت آسفالت معابر است. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات عمده فعلی در حوزه آسفالت ناشی از عدم توازن هزینه‌های کارخانجات آسفالت با راندمان فعلی و عدم کنترل کیفیت صحیح آسفالت پخش شده در سطح شهر است که این امر منجر به افزایش هزینه نگهداشت آسفالت در سطح شهر تهران شده است.

وی افزود: با توجه به این که در حال حاضر توجه عمده معطوف به حمل و نقل عمومی است و از حجم پروژه‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران کاسته شده و با عنایت به ظرفیت قابل توجه تولید کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران و به منظور اتخاذ وحدت رویه در موضوع نگهداری آسفالت معابر شهر تهران ضروری است.

شمس‌احسان تاکید کرد: معاونت فنی و عمرانی طرح پیشنهادی فنی و اجرایی افزایش میانگین عمر آسفالت شهر تهران متناسب با مقیاس جهانی، طی یکماه آینده به شورای اسلامی شهر تهران ارسال کند.
https://jahannews.com/vdcaminaw49nyw1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaminaw49nyw1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *