شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

انسداد ۱۷ سایت مجاز و غیرمجاز فروش بلیت هواپیما/ هشدار دادستانی تهران به ایرلاین‌ها

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 845760
معاون دادستان تهران با هشدار به ایرلاین‌ها گفت: در مبارزه با سایت‌های سودجو و منفعت‌طلب فروش بلیت هواپیما، ایرلاین‌ها نیز باید بابت فروش غیرقانونی بلیت‌ها پاسخگو باشند چراکه نظارت بر فروش بلیت‌ها برعهده ایرلاین‌ها است.
انسداد ۱۷ سایت فروش بلیت هواپیما
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عباس فرزادنیا معاون دادستان تهران و رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور با تأکید بر توجه ویژه مدیران فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها نسبت به کاهش تأخیرهای پروازی گفت: بسیاری از ایرلاین‌ها مسئولیت اعزام را برعهده می‌گیرند اما متأسفانه مدیریت لازم را ندارند و منجر به تأخیر و ابطال‌های زنجیره‌ای می‌شود که در این زمینه باید مدیران فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها، هوشمندی، نظارت و مسئولیت‌پذیری بیشتری را داشته باشند تا در زمینه پروازهای عملیات اربعین شاهد کمترین نگرانی و نارضایتی زوار حسینی باشیم. 

وی با هشدار نسبت به شکل‌گیری بازار سیاه فروش بلیت به‌ویژه در زمان اعزام و بازگشت زوار اربعین حسینی افزود: بازار زیرزمینی و مافیایی در زمینه فروش بلیت به‌ویژه ایام اربعین حسینی شکل گرفته است که در این راستا اقدام وزیر راه و شهرسازی نسبت به ممنوعیت فروش بلیت چارتری شجاعانه بود.  

معاون دادستان تهران با بیان اینکه تعداد سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما 3 برابر سایت‌های مجاز است، از انسداد 17 سایت مجاز و غیرمجاز سودجو خبر داد و خاطرنشان کرد: 49 سایت فروش بلیت را بررسی و 49 درگاه مالی و مدیران آن‌ها نیز شناسایی و در همین راستا 4 درگاه مالی نیز مسدود شده است. 

وی خطاب به ایرلاین‌ها هشدار داد:‌ در زمینه مبارزه با سایت‌های سودجو و منفعت‌طلب فروش بلیت هواپیما، ایرلاین‌ها نیز باید بابت فروش غیرقانونی بلیت‌ها پاسخگو باشند چراکه نظارت بر فروش بلیت‌ها برعهده ایرلاین‌ها است. 

فرزاد‌نیا در خاتمه با درخواست از پلیس فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های کشور نسبت به تقویت امنیت در فرودگاه‌ها و پارکینگ‌ها تصریح کرد: امنیت پارکینگ خودروها باید درآستانه عملیات اعزام زائران اربعین حسینی تقویت و مدیریت شود تا شاهد کمترین مشکلی از بابت سرقت خودروها باشیم.
https://jahannews.com/vdch-mn6v23nkqd.tft2.html
jahannews.com/vdch-mn6v23nkqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *