شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات برای طب ایرانی

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 845744
پوشش خدمات ۱۰۰ درصدی طب ایرانی مورد موافقت هیئت دولت قرار گرفت تا مردم از این خدمات بهره‌برداری کنند و وزارت بهداشت مکلف شد تا ۳ خدمت را تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دهد.
پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات برای طب ایرانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در جاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: در جلسه امروز وزیر بهداشت از وضعیت سلامتی عمومی مردم با توجه به گرمای هوا گزارش داد و موارد بررسی شد.

وی افزود: از سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای می‌خواهیم سعی کنند در ساعات گرم از منزل خارج نشوند و در مصرف برق نیز صرفه‌جویی کنند.

سخنگوی دولت بیان کرد: در جلسه امروز مقرر شد دولت هزینه تحصیل عزیزانی که در دهک‌های پایین جامعه و از استعدادهای درخشان هستند را تقبل کند‌.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: هم‌چنین پوشش خدمات 100 درصدی طب ایرانی مورد موافقت هیئت دولت قرار گرفت تا مردم از این خدمات بهره‌برداری کنند و وزارت بهداشت مکلف شد تا 3 خدمت را تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دهد.
https://jahannews.com/vdcjxieoxuqexaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxieoxuqexaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *