سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۶

مدل تاکسی‌های جدید تهران مشخص شد

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 845636
۵۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت کنترل ترافیک و هزار میلیارد تومان از سوی صندوق کارآفرینی امید برای اعطای تسهیلات به رانندگان جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی در نظر گرفته شده است.
مدل تاکسی‌های جدید تهران مشخص شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از شهر، مهدی وحدت‌کار در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: در شاخص عملکردی، مباحث مطرح شده در گزارش حسابرسی منطقی است اما اختلالی در دستگاه هایی که ناوگان دارند وجود دارد و در احکام، تعداد ناوگان مهمترین ثقل در شاخص عملکردی لحاظ شده و بر این اساس باید کیفیت ناوگان مناسب باشد.

وی افزود: ارائه خدمات حمل و نقلی مناسب به شهروندی به شاخص عملکردی کارکنان ارجحیت دارد و تلاش می کنیم شاخص های عملکردی واقعی که دال بر ارائه خدمات میدانی به شهروندان است، تعیین شود و البته نوسازی نیز در این ارزیابی مد نظر خواهد بود.

وحدت کار با بیان اینکه پیگیر مسائل هیئت عامل سازمان تاکسیرانی هستیم، یادآور شد: طی قراردادی با شرکت کنترل ترافیک از محل درآمد طرح ترافیک به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات نوسازی تاکسیرانی پیش بینی شده و هزار میلیارد تومان نیز از سوی صندوق کارآفرینی امید پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در مجموع هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام های ۱۵۰ میلیون تومانی ۶۰ ماهه با سود هشت درصد در نظر گرفته شده و چک اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان نهایی شده است؛ موضوعی که وجود دارد نوع ناوگان است و سمند سورن مورد تأیید نهادهای بالادستی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: هر هفته به اتفاق شهردار تهران با وزیر صمت برای واردات خودرو به ویژه خودروهای برقی جلسه داریم و دولت نیز بر موضوع تأکید دارد و امیدواریم مدل ناوگان با سوخت برقی را در تهران اجرایی کنیم.

وی تأکید کرد: قرارداد سرویس مدارس استثنایی بین اداره کل آموزش و پرورش و پیمانکاران بود و شهرداری طرف قرارداد نیست که حسابرس به آن رسیدگی کند. تمام مطالبات سال گذشته پرداخت شد و از بودجه امسال نیز ۳۰ درصد که مربوط به سه ماه ابتدایی سال بود پرداخت شده است.
https://jahannews.com/vdcjtieomuqexmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtieomuqexmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جواد
Iran, Islamic Republic of
این چه وضع عکسه ؟
United States
برقی عالیه.... دمتان گرم...
Iran, Islamic Republic of
یعنی‌چی‌هشتاد‌درصد‌ماشینا‌مسافر‌کشن
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
چرا رانندگان بیچاره تاکسی بیمه نمیشوند چرا?
سختر از این کار هست.
محمودآتش زر
Iran, Islamic Republic of
ببینم ایشون از ونهای فرسوده چیزی نگفتند
Ehسان
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرماین تا ۳۶۲ میلیون تومن باقیش رو راننده تا کسی از کجا باید بیاره؟.