شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۳

دستور رئیسی به وزیر اقتصاد برای ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی اقدامات دولت در بازار بورس

دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 845470
وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد مکلف شد.
دستور بورسی رئیس جمهور به وزیر اقتصاد +جزئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت که بعد از ظهر روز یکشنبه برگزار شد، با تبریک مجدد موفقیت تیم‌های ورزشی و ورزشکاران کشورمان، افزایش حمایت‌های صورت گرفته را در راستای تداوم این موفقیت‌ها خواستار شد.

رئیسی همچنین با تأکید بر پیگیری جدی مصوبات و توافق‌های صورت گرفته در سفرهای دولت چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی، گفت: در عرصه داخلی مردم و در عرصه خارجی مسئولان کشورهای طرف توافق، مجدانه پیگیر اجرای این مصوبات و توافقات هستند. لذا؛ تسریع در اجرای این توافقات و مصوبات، به‌ویژه آن بخش که ناظر به اجرای طرح‌های عام‌المنفعه هستند، باید دستورکار اصلی مسئولان مربوطه باشد.

پیگیری نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان به‌ویژه گندمکاران، مکلف شدن وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد و همچنین سرعت و جدیت بیشتر مسئولان مربوط در پیگیری و اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای از دیگر تأکیدات رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیأت دولت بود.

رئیس‌جمهور در بخش ابتدایی سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) به جایگاه ایشان در معرفت‌آفرینی و تبیین حقایق قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار کرد: مردم در محرم امسال شکوه عظیمی خلق کردند و جلوه حضور آن‌ها و به‌خصوص جوانان و نوجوانان بسیار چشمگیر و زیبا بود.
https://jahannews.com/vdcfetdcxw6djja.igiw.html
jahannews.com/vdcfetdcxw6djja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دست بورس بازان حقوقی را ببندید که دارند خرابکاری می کنند
Iran, Islamic Republic of
همش شد دستور
Iran, Islamic Republic of
بعد ازآنکه صدای روسای دو قوه دیگر هم در آمد و خواستار توضیح مسئولان درباره وضعیت بورس شدند