شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۳

واکنش حسین طاهری به اختلاف‌افکنی دشمنان در هیأت‌ها

جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 845234
حسین طاهری با بیان اینکه ما با همه اختلافاتی که شاید در سلیقه‌ها داشته باشیم، اما پای مولا نشان دادیم که همه متحد هستیم، گفت: اختلاف همه جا هست و در همه خانواده‌ها وجود دارد اما ما یک خانواده هستیم.
واکنش حسین طاهری به اختلاف‌افکنی دشمنان در هیأت‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حسین طاهری مداح اهل بیت(ع) در مراسم عزاداری هیأت مکتب‌الزهرا(س) اظهارداشت: آن‌هایی که تصور می‌کنند در این شب و روزهای محرم می‌توانند بین ما تفرقه بیندازند، چشمشان در بیاید. همه هیأت‌ها، همه هیأتی‌ها، همه عاشقان، همه مداحان، همه سینه‌زنان، همه واحد و یکی هستند. حب‌الحسین یجمعنا.

محرم امسال باشکوه‌تر از هرسال بود
وی افزود: تا چشم شما در بیاید، امسال محرم از هر سال باشکوه‌تر برگزار شد. تصور می‌کنید می‌توانید بین ما اختلاف بیندازید؟

تمام ایران یک خانواده است
طاهری با بیان اینکه ما با همه اختلافاتی که شاید در سلیقه‌ها داشته باشیم، اما پای مولا نشان دادیم که همه متحد هستیم، گفت: همه ما یک کلام داریم و آن هم اشهد ان علی ولی الله است ولاغیر. اختلاف همه جا هست و در همه خانواده‌ها وجود دارد اما ما یک خانواده هستیم. تمام ایران یک خانواده است.

پرچم عزای محرم نمی‌گذارد اختلاف داشته باشیم
این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه شاید اختلافات زیادی داشته باشیم، اما به کسی ارتباطی ندارد، گفت: ما همه زیر پرچم قمربنی‌هاشم هستیم. یادت باشد کسی که بیرون این کشور تلاش کردی تا بین ما و برادران و خواهران‌مان اختلاف ایجاد کنی اما دیدی پرچم اباالفضل نمی‌گذارد و دوباره زیر این پرچم جمع شدیم.

امروز دیگر عددی نیستید که رجز بخوانیم
وی با بیان اینکه یک موقع برای شما رجز می‌خواندیم که به گوشتان برسد و رسید، اما حال عددی نیستید که برای شما رجز بخوانیم، گفت: ما در رکاب آقا فقط علیه شما شمشیر می‌زنیم. حرف ما یک کلام است «حیدر، حیدر»
https://jahannews.com/vdcdsk0joyt0ox6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsk0joyt0ox6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی هدف یکی ست چرا اختلاف
ما زیر یک پرچم و در ره مولا هستیم
Iran, Islamic Republic of
اختلاف سلیقه ها، منیت ها و وسوسه های شیطانی باعث تفرقه میشه. شطیان قسم خورده که چراغ حق خاموش کنه و جبهه حق و حقیقت را نابود.
Iran, Islamic Republic of
اما نمی‌تواند و نهایتا پیروزی با جبهه حق است.