دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

نیجریه به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با ایران

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 845194
فدراسیون فوتبال نیجریه به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با ایران است.
نیجریه به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، بر اساس اعلام رسانه‌های کشور نیجریه، فدراسیون فوتبال این کشور برای آمادگی بیشتر قبل از حضور در انتخابی جام جهانی به دنبال برگزاری یک دیدار دوستانه با ایران است.

این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران نیز خود را برای انتخابی جام جهانی آماده می‌کند.

هنوز دو فدراسیون برای محل برگزاری این دیدار دوستانه به توافق کامل نرسیده‌اند و یکی از موضوعاتی که مورد بحث همین موضوع است.

ایران و نیجریه که هم اکنون رده ۲۲ رده‌بندی فیفا را در اختیار دارد، آخرین بار در دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مصاف هم رفتند که آن دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش میزان، تیم ملی فوتبال ایران در ۱۶ شهریور (۷سپتامبر) با تیم ملی فوتبال بلغارستان در شهر Plovdiv و در استادیوم Hristo Botev یک دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال در خصوص فیفا دی بعدی (۱۲ سپتامبر) نیز براساس پیشنهاد فنی سرمربی در حال مذاکره با چند کشور دیگر است که گفته می‌شود دیدار با یک تیم با کیفیت آفریقایی در دستور کار قرار دارد.
https://jahannews.com/vdci3wav5t1a5z2.cbct.html
jahannews.com/vdci3wav5t1a5z2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *