شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۵
الحاق موشک کروز ابومهدی به نیروهای دریایی ارتش و سپاه

سردار تنگسیری: موشک ابومهدی‌ ناوهای هواپیمابر دشمن را ناکارآمد می‌کند/ این موشک در مقابله با جنگ الکترونیک دشمن موفق عمل می‌کند

سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 844934
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما هزار کیلومتر وارد عمق شود و موشک ابومهدی را با برد هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی کند و در آن صورت هواپیماهای این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.
سردار تنگسیری: موشک ابومهدی‌ ناوهای هواپیمابر دشمن را ناکارآمد می‌کند/ این موشک در مقابله با جنگ الکترونیک دشمن موفق عمل می‌کند
به گزارش جهان نيوز، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم الحاق موشک کروز ابومهدی به نیروهای دریایی ارتش و سپاه، گفت: یکی از کارهایی که این موشک می‌تواند انجام دهد، دورسازی دشمن از سواحل کشور است.

وی افزود: ما می‌توانیم از عمق کشور موشک ابومهدی را شلیک کنیم. این موشک دارای سیکر دوگانه است و در مقابله با جنگ الکترونیک دشمن موفق عمل می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: موشک ابومهدی به ما کمک می‌کند تا اهداف را به دقت هدف قرار داده و دشمن را در عمق مورد اصابت قرار دهیم، همچنین باعث می‌شود دشمن از ساحل ما دور شود.
 

وی اظهار داشت: موشکی که امروز به نیروهای دریایی سپاه و ارتش تحویل می‌شود، موشکی است که هم می‌تواند بر روی شناور نصب شده و هم از روی سکوهای ساحلی شلیک شود.

سردار تنگسیری گفت: اگر شناور شما یک هزار کیلومتر وارد عمق شود و این موشک را با برد یک هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید یک هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی انجام دهد. در آن صورت هواپیماهای این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: یکی از قابلیت‌های دیگر موشک ابومهدی این است که می‌تواند چندین هدف را دنبال کرده و با دورزدن اهداف از پشت به آن‌ها حمله کند.
 

وی ادامه داد: این موشک به لحاظ اینکه سقف پرواز بسیار پایینی دارد و برد بسیار بالایی دارد، کمتر قابل رهگیری است.

سردار تنگسیری در پایان خاطرنشان کرد: من این موفقیت را به عزیزانمان در وزارت دفاع تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله به برکت این ایام که متعلق به امام حسین(ع) است و به برکت نام شهید ابومهدی که به دست آمریکای جنایتکار ناحق و مظلومانه به شهادت رسید، بتوانیم آن را در دریا بر سر دشمنان‌مان تلافی کنیم.
 
https://jahannews.com/vdcjtxeoxuqexhz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtxeoxuqexhz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
همین که هراس دشمن را می‌بینیم، که همیشه گزینه هایشان روی میز بود ولی الان از میزشان اثری نیست چه برسد به گزینه هایشان به شما عزیزان افتخار می‌کنیم
حق نگهدارتان
Iran, Islamic Republic of
دوران بزن درو تموم شد
Iran, Islamic Republic of
شیش تا ، شیش تا به یک طرف ناو هواپیما برشون موشک بزنید تا ناوشون بطرف ایران ، ودر حال تعظیم به سمت ایران غرق بشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر رزمندگان اسلام سپاه قهرمان
Iran, Islamic Republic of
آمریکای سارق نبایستی اینجا جولان بده