يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تردیدی که کار دست بهزاد نبوی می‌دهد!

دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 844879
باید منتظر ماند و دید که این اظهار نظر بهزاد نبوی که با مواضع قبلی او در تناقض است؛ چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.
تردیدی که کار دست بهزاد نبوی می‌دهد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، بهزاد نبوی از رجال ستادی جریان چپ که بعنوان یک چهره ضد تحریم انتخابات شناخته می‌شود اخیرا در اظهاراتی که کانال تلگرامی امتداد (ارگان حزب اتحاد ملت) آنها را منتشر کرد، گفته است:

"در شرایط فعلی من هیچ اثری از حضور مردم در انتخابات نمی‌بینم. مردم تا زمانی که مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند به دنبال سیاست نمی‌روند. اگر آن مشکلات کاهش پیدا کند اقبالی به مسائل سیاسی نشان خواهند داد. "

* باید منتظر ماند و دید که این اظهار نظر بهزاد نبوی که با مواضع قبلی او در تناقض است؛ چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. به این معنی که آیا همچنان با یک بهزاد ضد تحریم مواجه خواهیم بود یا اینکه آقای نبوی قصد دارد به تنظیمات سابق خود برگردد و به یک معارض سیاسی علیه نظام اسلامی تبدیل شود!؟

در عین حال انتظار بود آقای نبوی بداند که حضور در انتخابات منطقا منوط و مشروط به هیچ چیز جز اجرای قانون نیست و او به جای این سخنان باید به مردم می‌گفت که وقتی با مشکلاتی مثل گرانی مواجه هستید؛ راه کاهش و رفع این مشکلات صرفا در صندوق رأی است و با همین صندوق است که می‌توان کسان جدیدی را بر سر کار آورد که به کارآمدی آنها مطمئن بود. همچنان که قبلی‌ها نیز از صندوق رأی و با انتخاب مردم به عرصه آمدند.

اما تأسف آنجاست که شنوای چنین نکات صحیحی از بهزاد نبوی نبودیم و این به معنی زنگ خطر برای مواضع جدید بهزاد نبوی است.

گفتنیست، تئوری مشارکت مشروط که به معنای حرکت به سمت تحریم انتخابات است را نخستین بار، سعید حجاریان بود که مطرح کرد.
https://jahannews.com/vdchqkn6w23nk6d.tft2.html
jahannews.com/vdchqkn6w23nk6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *