پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

انفجار در کارخانه صنایع نظامی رژیم صهیونیستی در حیفا +عکس

دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 844870
منابع رسانه‌ای از وقوع یک انفجار در کارخانه صنایع نظامی «رافائل» در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
انفجار در کارخانه صنایع نظامی اسرائیل +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، برخی منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از وقوع یک انفجار در حیفا و شنیده شدن صدای آن در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند. 

شبکه فلسطینی سما نیز با انتشار این خبر و چند عکس به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: امروز (دوشنبه، ۲۴ جولای)، یک انفجار در کارخانه صنایع نظامی «رافائل» در شهر حیفا، رخ داد.
 
 
شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت: ساکنان شهر حیفا، از شنیده شدن صدای چندین انفجار و بلند شدن دود بر بالای بندر این شهر خبر می‌دهند.
 


 
شبکه خبری «الجرمق» که به طور اختصاصی، اخبار اراضی اشغالی ۱۹۴۸ فلسطین را پوشش می‌دهد نیز طی پستی در توئیتر، از وقوع انفجار در نزدیکی کارخانه صنایع نظامی رافائل خبر داد.
 
 
لحظاتی پس از انتشار خبر شنیده شدن صدای یک انفجار در حیفا، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صدای انفجار مهیبی که نیم ساعت پیش در حیفا شنیده شد، به دلیل انجام یک آزمایش تسلیحاتی در شرکت رافائل بود.

برخی منابع فلسطینی نیز گزارش دادند: شرکت رافائل، پس از انتشار این خبر ناگزیر شد درباره دلیل شنیده شدن این انفجار توضیح دهد و ادعا کند: انفجار صورت گرفته در حیفا برای انجام یک آزمایش نظامی از پیش برنامه‌ریزی شده بود.
   
خبرنگار شبکه «العربیه» نیز گزارش داد که دلیل شنیده شدن صدای انفجار در حیفا، آزمایش تسلیحاتی در کارخانه صنایع نظامی رافائل بود.
https://jahannews.com/vdciy5avut1a5v2.cbct.html
jahannews.com/vdciy5avut1a5v2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *