دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تسلیت رهبرانقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام‌ صانعی

شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 844613
درگذشت جناب حجةالاسلام‌المسلمین آقای حاج شیخ حسن صانعی رحمة‌الله‌علیه را به خاندان مکرم و دوستان و معاشران آن مرحوم و به کلیّه‌ مرتبطین بیت حضرت امام رضوان‌الله‌علیه تسلیت عرض می‌کنم.
تسلیت رهبری درپی درگذشت حجت‌الاسلام‌ صانعی
به گزارش جهان نيوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ حسن صانعی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت جناب حجةالاسلام‌المسلمین آقای حاج شیخ حسن صانعی رحمة‌الله‌علیه را به خاندان مکرم و دوستان و معاشران آن مرحوم و به کلیّه‌ی مرتبطین بیت حضرت امام رضوان‌الله‌علیه تسلیت عرض می‌کنم.

این مرد وفادار و ثابت قدم از قدیمی‌ترین اصحاب امام بزرگوار و در شمار اولین یاران ایشان در آغاز نهضت و سپس جزو همراهان همیشگی آن بزرگمرد در همه‌ی فراز و نشیب‌های دوران مبارزات تا هنگام پیروزی و پس از آن تا غروب آن آفتاب تابان بود. اینجانب در طول رفاقت دیرین خود با وی، خردمندی و خیرخواهی را دو خصوصیت دیگر این شخصیت بی‌تظاهر و پرکار دانسته و شناخته‌ام.

رحمت و مغفرت الهی شامل حال ایشان باد ان‌شاءالله.
سیدعلی خامنه‌ای
 
https://jahannews.com/vdcdfo0jsyt0o96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfo0jsyt0o96.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *