چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۱

ورود دادستانی ‌به مرگ نوزاد ۳ ماهه اهوازی

جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 844502
دادستان مرکز خوزستان با بیان اینکه موضوع مرگ نوزاد سه ماهه اهوازی در بیمارستان ابوذر اهواز در دست بررسی است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقدامات تحقیقاتی آغاز شد.
ورود دادستانی ‌به مرگ نوزاد ۳ ماهه اهوازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: این کودک که به‌دلیل بیماری قلبی از بیمارستان ابوذر به بیمارستان گلستان اعزام و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، پس از بازگشت به بخش ICU بیمارستان ابوذر فوت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در میان راه آمبولانس خاموش شد و کودک با تأخیر به بیمارستان ابوذر رسید و با توجه به شکایت خانواده او از اورژانس پیش بیمارستانی اهواز، پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد.

جعفری چگنی گفت: جسد برای معاینه به پزشکی قانونی انتقال داده و پس از انجام معاینات، علت مرگ بیماری قلبی اعلام شد که با توجه به درخواست خانواده متوفی، جواز دفن صادر شد.

دادستان مرکز خوزستان ادامه داد: در راستای نظارت بر حقوق عامه و تشخیص درصد قصور احتمالی افراد حقیقی و حقوقی مرتبط با این موضوع، پرونده بالینی بیمار از بیمارستان اخذ و برای بررسی بیشتر عملکرد پزشکان معالج به نظام پزشکی استان ارجاع شد.

جعفری چگنی تصریح کرد: در خصوص علت توقف خودروی آمبولانس، موضوع به کارشناس ارجاع شد و با تشخیص علت فنی توقف آن، با قصور یا ترک فعل عوامل مرتبط با موضوع برخورد قانونی خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcawynau49nym1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawynau49nym1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از دادستانی می خواهم یک نماینده در تمامی بیمارستانها مستقر کند