پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۲

گفت و شنود/ توانا بود هرکه...!

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 844280
کارگزارانی‌ها در اغتشاشات سال گذشته همسو با دشمنان بیرونی نظام با تمام توان از اغتشاشگران حمایت می‌کردند پس باید هم اراذل و اوباش اجاره‌ای را مردم بدانند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای مرعشی، دبیرکل حزب سازندگی در مصاحبه‌ای گفته است «در اعتراضات سال گذشته که مردم معترض آن را شکل دادند جنس اعتراضات طوری بود که از جنس خود مردم معترض بود»!
گفتم: بریدن گلوی پلیس! متوقف کردن آمبولانس‌های حامل بیمار و به آتش کشیدن آنها! غارت اموال مردم! قتل بسیجیان مظلوم! آتش زدن قرآن! فحش‌های رکیک! پرتاب کوکتل مولوتوف! به میان مردم و... کار مردم بود؟!
 
گفت: کارگزارانی‌ها در اغتشاشات سال گذشته همسو با دشمنان بیرونی نظام با تمام توان از اغتشاشگران حمایت می‌کردند پس باید هم اراذل و اوباش اجاره‌ای را مردم بدانند!

همین آقای مرعشی سال ۹۴‌، بعد از شکست جریان اصلاحات در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم شهرستان‌ها را به خاطر آن که به آنها رای نداده بودند «عقب‌مانده سیاسی»! معرفی کرده بود! و...
 
گفتم: کارگزارانی‌ها اگر مدرسه باز کنند، روی تابلوی مدرسه می‌نویسند « توانا بود هرکه با ما بود »!
https://jahannews.com/vdcdjo0jzyt0ox6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjo0jzyt0ox6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از صندق مولی الموحدین کرمان چه خبر؟اقای مرعشی!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تشویش اذهان عمومی از طرف مسئولین هم هزینه داشت