دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۸
سرلشکر باقری:

چند سال است که دشمن دیگر حرف از گزینه نظامی نمی‌زند/ جمع‌بندی آنها از نبرد زمینی با ایران چیزی جز شکست نیست

سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 844190
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: چند سال است دشمن دیگر حرف از گزینه نظامی نمی‌زند. به خصوص در جنگ زمینی، جمع‌بندی استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی این است که نبرد زمینی با جمهوری اسلامی جز شکست و آسیب، اثر و نتیجه‌ای ندارد. لذا در این خصوص کاملاً تجدیدنظر کرده‌اند.
چند سال است که دشمن دیگر حرف از گزینه نظامی نمی‌زند/ جمع‌بندی آنها از نبرد زمینی با ایران چیزی جز شکست نیست
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری‌ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از تیپ حضرت امام زمان (عج) شبستر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق شد در روز دوم سفر به تبریز و آذربایجان شرقی، به تیپ حضرت امام زمان (عج) در شبستر بیاییم که جزو تیپ‌های برتر و موفق نیروی زمینی سپاه از جهت توانمندی زرهی و مکانیزه، تحرک و کارآمدی است.

وی با اشاره به اینکه امتیازی که ارزیابان ما به این تیپ داده‌اند، افزود: عالی بوده و تیپ حضرت امام زمان (عج) شبستر تیپی بسیار موفق و آماده است که تجربیات بسیار بالایی دارد. همچنین در کنار این تیپ، واحدهای توپخانه، واحدهای مخابراتی، واحدهای پیاده و همچنین بهداری رزمی و سایر واحدهای قرارگاه عاشورای شمال غرب نیروی زمینی سپاه حضور دارند که شکر خدا، همه آماده دفاع از کشور هستند.

سرلشکر باقری گفت: خدا را شکر می‌کنیم که نیروی زمینی سپاه روزبه‌روز در حال پیشرفت بوده و در اوج آمادگی به سر می‌برد و در زمینه مأموریت‌های واگذاری در شمال غرب، جنوب شرق و سایر مرزهای کشور، اقدامات برون‌مرزی و... تجربه‌های موفقی دارد و از جهت دانش، مهارت و تجهیزات جزو برترین‌های منطقه غرب آسیا‌ست و خداوند را بابت همه این نعمت‌ها شکر می‌کنیم و ان‌شاءالله روزبه‌روز هم شاهد پیشرفت بیشتر دوستان خواهیم بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اینکه آیا دشمن می‌تواند حتی فکر تجاوز به کشورمان را داشته باشد یا خیر خاطرنشان کرد: چند سال است که دشمن دیگر حرف از گزینه نظامی نمی‌زند. به خصوص در جنگ زمینی، جمع‌بندی استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی این است که نبرد زمینی با جمهوری اسلامی جز شکست و آسیب، اثر و نتیجه‌ای ندارد. لذا در این خصوص کاملاً تجدیدنظر کرده‌اند.

سرلشکر باقری در پایان گفت: ما به بازدارندگی پایدار و کارآمدی رسیده‌ایم که دائماً هم آن را رصد و مراقبت می‌کنیم. دشمنان را هم زیر نظر داریم و سعی می‌کنیم هر کاستی که وجود داشته باشد را جبران کنیم تا این بازدارندگی پایداری مداوم داشته باشد.
https://jahannews.com/vdcdno0jzyt0of6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdno0jzyt0of6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقا
داره با اقتصاد کاری میکنه کارستان
Iran, Islamic Republic of
با همت دولت مردم توانستند کارهای نشدنی را ببینند
Iran, Islamic Republic of
از گزینه نظامی حرفی نمی‌زند اما روی گزینه استحاله فرهنگی خیلی حساب باز کرده تا خودمان از درون به جان خودمان بیفتیم. سردار عزیز، خیلی مراقب باشید.
Iran, Islamic Republic of
نظامی صحبت نمی‌کند ولی با سربازان اصلاح طلب دارد زمینه نظامی برای موقع ضعیف شدن نظام اسلامی کمین کرده
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست می فرمایید سردار ، چونکه دشمن بدنبال تغییر ماهیت جمهوری اسلامی امام حسینی به جمهوری اسلامی آمریکایی است .
Iran, Islamic Republic of
فقط توسط طیف غربگرای ( اصلاح طلب) و امید نتانیاهو و آمریکا در دستگاههای دولت مشغولند و دارند این هدف را دنبال میکنند
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز تحریم از جنگ بدتر
Iran, Islamic Republic of
دشمن‌وقتی‌حرف‌نمی‌زند‌خطرناک‌است‌چرا‌ما‌از‌مرده‌ها‌می.ترسیم‌چون‌حرف‌نمی‌زنند