دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دستگیری اغتشاشگر خارج‌نشین حین ورود به ایران‌

سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 844137
با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش ‌در جریان اغتشاشات در خارج از کشور ‌حین ورود به ایران در سرپل‌ذهاب دستگیر شد.
دستگیری اغتشاشگر خارج‌نشین حین ورود به ایران‌
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، صدراله بابلی اظهار داشت: فرد دستگیر شده در خارج از کشور اقدام به دعوت مردم برای حضور در تجمعات و فراخوان‌ها کرده و همچنین با عناصر گروهگ‌های معاند کردی ارتباط گرفته بود که حین ورود به کشور و شهرستان در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاعات سپاه قرار گرفت.

وی افزود: نامبرده ماه‌ها در خارج از کشور تحت رصد و اشراف اطلاعاتی سپاه بود که در حین ورود به شهرستان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه دستگیر شد.

‌ فرماندار سرپل ذهاب تصریح کر‌د:‌ معاندین نظام و افرادی که قصد برهم زدن امنیت را داشته باشند در هر کجا باشند مورد رصد بوده و در زمان و مکان مناسب با آن ها برخورد خواهد شد.

‌وی ‌به افرادی که به قصد کار از کشور خارج شده و به بهانه های مختلف با گروهک های معاند نظام ارتباط می‌گیرند هشدار داد که این راه جز تباهی عاقبتی ندارد و دستگاه های امنیتی با پشتوانه دستگاه قضایی با افرادی که قصد ایجاد اخلال در جامعه و امنیت را داشته باشند برخورد خواهند کرد.
https://jahannews.com/vdcexe8vfjh8ezi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexe8vfjh8ezi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *