شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جوانی که حساب میلیونی پدرش را خالی کرد!

دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۱۵
کد مطلب: 843946
رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف پرونده برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به ارزش یازده میلیون تومان خبر داد.
جوانی که حساب میلیونی پدرش را خالی کرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، سرهنگ محمدعلی فرهودی در قزوین اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد طی چندین مرحله برداشت اینترنتی از حساب وی، مجموعاً مبلغ 11 میلیون تومان از حسابش برداشت شده و تقاضای رسیدگی به پرونده را داشت.

رئیس پلیس فتای استان افزود: کارشناسان این پلیس با پیگیری موضوع و انجام استعلامات لازم، فرد برداشت کننده از حساب را که فرزند شاکی است شناسایی کردند و مشخص شد وجوه برداشت شده توسط فرزند شاکی، صرف خرید در بازی‌های آنلاین شده است.

سرهنگ فرهودی خاطرنشان کرد: والدین دقت داشته باشند که فعالیت فرزندان خود را در فضای مجازی مدیریت و از واگذاری اطلاعات حساب‌های بانکی خود به فرزندان و ذخیره نمودن این اطلاعات روی تلفن‌همراهی که در دسترس فرزندانشان است، خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص موضوعات سایبری، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.
https://jahannews.com/vdcbafbw0rhba9p.uiur.html
jahannews.com/vdcbafbw0rhba9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *