چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۴

جزیره کیش از زاویه دید خلبان

يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 843923
لحظه تماشایی فرود هواپیما در فرودگاه کیش از نگاه کابین خلبان را مشاهده می‌کنید.
جزیره کیش از زاویه دید خلبان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، تجربه سفر به جزیره کیش را داشتید؟ یکی از جذاب‌‌‌‌ترین بخش‌‌‌‌های این سفر می‌‌‌‌تواند لحظه نزدیک شدن هواپیما به جزیره باشد، اما ما همیشه از پنجره‌‌‌‌های هواپیما این لحظه را تجربه می‌‌‌‌کنیم. در حالی‌‌‌‌که یک خلبان می‌‌‌‌تواند از روبه‌‌‌‌رو این پرواز زیبا بر فراز یک جزیره قشنگ را ببیند.

حالا ویدئویی کوتاه اما زیبا در فضای مجازی منتشر شده که به ما کمک می‌‌‌‌کند بدانیم ورود به آسمان و فرود روی جزیره زیبای کیش از دید یک خلبان چگونه است.
https://jahannews.com/vdcgxw97wak9ty4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxw97wak9ty4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مفت چنگ ثروتمندان و پولدارهای همیشه معترض و نق نقویی که از زمین و زمان طلبکارند .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين ثروتمندان از مكيدن خون حقوق بگيران و مستمندان و يارانه بگيران با گران فروشي و احتكار واختلاس و سوء استفاده از گپ هاي قانوني و مماشات قوه قضائيه و نيز حماقت دولتهاي گذشته و حتي حال ثروتمند شده اند و هرچه دولتها با دادن يارانه وافزايش سالانه حقوق كارگر و معلم و .بازنشسته و ... يك تعادلي برقرار كنند و فاصله فقير و غني را شكاف طبقاتي را كم كنند اين قشر ثروتمند و مرفه بي درد با گراني لحظه به لحظه كالا وخدمات كه در اختيار اوست سعي داشته و دارد كه نگذارد اين فاصله كم شود و عمق شكاف طبقاتي كاهش يابد .
Romania
هر ثروتمندی دزد نیست..عده ای هم از راه حلال و زحمت و تلاش یا علم و تخصص خود به درآمد بالایی دست یافته اند..حساب رانت خواران البته جداست.
Romania
کاملا درسته..