دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شناسایی باند جعل مدرک دانشگاه آزاد اسلامی

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 843833
یک باند جعل مدرک دانشگاه آزاد اسلامی از سوی پلیس فتا شناسایی شد.
شناسایی باند جعل مدرک دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش جهان نيوز به نقل از آنا، در پی ثبت شکایت دانشگاه آزاد اسلامی در مرجع قضائی و با پیگیری‌های مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی و تلاش پلیس فتا، باند جعل مدارک دانشگاهی شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری عوامل، مباشران و معاونان در جرم جعل این مدارک انجام گرفت که توفیقات چشمگیری در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل این باند حاصل شد.

باند موردنظر با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و در پیام‌رسان‌های خارجی و بهره‌گیری از ساده‌لوحی برخی سلبریتی‌ها و اشخاص مشهور در تبیلغ اقدامات مجرمانه خود، برخی از افراد را به طمع اخذ مدرک تحصیلی فریفته و مبالغ هنگفتی از ایشان کلاهبرداری کرده بودند.

در همین خصوص بسیاری از اشخاصی که دانسته یا ندانسته با باند مذکور همکاری و یا برای ایشان تبلیغ کرده بودند شناسایی و با اقدامات تخصصی پلیس فتا بسیاری از عوامل این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند و تلاش برای شناسایی سایر عوامل این باند همچنان ادامه دارد که به‌زودی با مجازات قاطع قانونی ایشان، پرونده به سرانجام رسیده و این باند به طور کامل متلاشی خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcgww97wak9t74.rpra.html
jahannews.com/vdcgww97wak9t74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *