دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

۳۰ سد جدید در راه است

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 843724
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از پیش بینی احداث ۳۰ سد جدید در کشور برای سال آینده خبر داد و گفت: برنامه امسال ایجاد ۱۲میلیارد مترمکعب ذخیره جدید آب محقق شد.
۳۰ سد جدید در راه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا عطارزاده در ارتباط با آخرین اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پروژه های سدسازی برنامه ریزی شده برای سال جاری و اینکه قرار بود در سال ۹۰ یک رکورد برای سدسازی کشور به دست بیاید، اظهار داشت: امسال ۱۲ میلیارد مترمکعب حجم ذخیره سازی آب که به بهره برداری برسد و یا اینکه آبگیری شود را در پیش بینی ها داشتیم.

وی با بیان اینکه سد گتوند هم در مراحل نهایی آبگیری خود قرار دارد، افزود: عدد محوری دستیابی به ذخیره جدید آب در پشت سدها در برنامه امسال کشور نیز مربوط به سد گتوند است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا خاطر نشان کرد: تقریبا به عدد ۱۲ میلیارد مترمکعب ذخیره جدید آب در حال دستیابی هستیم و امیدواریم تا روزهای آینده بتوانیم عملکرد دقیق این بخش را نیز نهایی و اعلام کنیم.

وی در مورد برنامه های مربوط به سدسازی کشور در سال آینده، بیان داشت: حدود ۱۱۰ سد دیگر هم در سال های آینده در دست بررسی و مطالعه هست که باید انجام شود.
https://jahannews.com/vdcf0mdcjw6djea.igiw.html
jahannews.com/vdcf0mdcjw6djea.igiw.html
برچسب ها: سد وزیر نیرو آبفا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *