دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری قاتلی که عروسی را به عزا تبدیل کرد

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۲
کد مطلب: 843692
بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی یکی از شهروندان هیرمندی جان خود را از دست داد و قاتل کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.
دستگیری قاتلی که عروسی را به عزا تبدیل کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در حوزه میلک شهرستان هیرمند، سریعاً بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه مطلع شدند فردی در یک عروسی به هنگام شادی با اسلحه به سمت یکی از مهمانان بصورت سهوی تیراندازی کرده که منجر به مرگ وی شده است.

وی ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را در محور‌های مواصلاتی شهرستان هیرمند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

دستگیری مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه در زابل
سردار جلیلیان در تشریح جزئیات خبر دیگری بیان کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی قطعات و محتویات داخل خودرو و سایر سرقت‌ها در محدوده مرکزی سطح شهرستان زابل، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تحقیقات میدانی پلیس در این رابطه ادامه داشت تا این که اطلاعاتی در خصوص خرید و فروش شبانه اموال مسروقه در یک انبار ضایعات در محدوده یکی از خیابان‌ها به دست آمد.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متصدی این انبار، در بازرسی از محل مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کردند که ارزش اموال مکشوفه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
https://jahannews.com/vdcjhteo8uqexmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhteo8uqexmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این رسم تیراندازی در عروسیها کاری بسیار احمقانه و دور از عقل است و قوه قضائیه باید برای برچیدن این رسم غلط فکری بکند.