دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

دیدار وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی با علی‌اف

پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 843629
«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سفر رسمی به باکو با الهام علی اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان دیدار و درباره روابط دو طرف رایزنی کرد.
دیدار وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی با علی‌اف
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در ادامه دید و بازدیدهای مقام‌‎های رژیم صهیونیستی و جمهوری آذربایجان از پایتخت‌های دو طرف، وزیر جنگ تل‌آویو به باکو سفر و با الهام علی اف دیدار کرد.

دفتر الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان خبر داد که یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه (امروز) در جریان سفر به باکو با علی اف دیدار و درباره روابط دو طرف رایزنی کرد.

طبق بیانیه دفتر علی اف، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این دیدار سلام و تهنیت بنیامین نتانیاهو برای رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان را به وی ابلاغ کرد و علی اف ضمن قدردانی، از گالانت خواست که سلام او را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برساند.

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ملاقات دوجانبه سال جاری آنها در مونیخ آلمان اشاره کرد.

بنا بر بیانیه دفتر رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان، الهام علی اف و یوآف گالانت «از توسعه روابط دوجانبه از جمله همکاری در امور نظامی-فنی استقبال کردند. طرفین به نقش سفر اسحاق هرتزوگ رئیس‌جمهور اسرائیل به آذربایجان در توسعه روابط دوجانبه اشاره کردند».

الهام علی اف و یوآف گالانت در این دیدار همچنین «بر روی اهمیت بازگشایی سفارت آذربایجان در اسرائیل به منظور توسعه همکاری (باکو و تل‌آویو) تاکید کردند».

سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان در حالی انجام شده که ماه گذشته اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم به باکو سفر و با الهام علی اف دیدار کرده بود.

هرتزوگ در جریان این سفر علیه ایران اتهام زنی کرده بود. اسحاق هرتزوگ مدعی شده بود که ایران «یک نیروی ثبات زدا در این منطقه است و به دنبال تضعیف ائتلاف‌ها و اتحادهای صلح اسرائیل و امنیت در منطقه است».

سفر مقام‌های رژیم صهیونیستی به باکو بعد از سفر اسفند ماه سال گذشته «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان به تل‌آویو برای افتتاح سفارت این کشور در فلسطین اشغالی شدت گرفته است.
https://jahannews.com/vdcj8teohuqexmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8teohuqexmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جمهوری باکو بگونه ای بخاک سیاه نشیند که نفهمد از کجا خورده است. این سنت الهی است. فقط باید منتظر بمانند.