دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
روسیا الیوم:

حزب‌الله یک پهپاد اسرائیل را ساقط کرد

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 843550
خبرنگار شبکه روسیا الیوم، از انهدام یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی از سوی نیروهای حزب الله لبنان خبر داد.
حزب‌الله یک پهپاد اسرائیل را ساقط کرد
به گزارش جهان نيوز، خبرنگار شبکه روسیا الیوم عصر امروز (چهارشنبه) خبر داد که نیروهای حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را در مناطق اطراف روستای «یارین» در جنوب لبنان ساقط کرده‌اند.

روسیا الیوم افزود: «انهدام پهپاد اسرائیل پس از آن صورت گرفت که ارتش اسرائیل نیروهای حزب‌الله را در مناطق جنگلی روستای یارین هدف قرار داد که سه مجروح در پی داشت». گفتنی است که منابع رسانه‌ای مقاومت لبنان هنوز زخمی شدن نیروهای حزب‌الله را تأیید نکرده‌اند.

طبق این گزارش، اشغالگران صهیونیست، هنگامی که نیروهای حزب‌الله در حال برپایی یک برج مراقب در اطراف روستای «یارین» بودند، آن‌ها را هدف قرار دادند. پس از آن صدای انفجار منطقه را فرا گرفت و سپس ارتش صهیونیستی تعداد زیادی از نظامیان خود را در منطقه مرزی مستقر کرد.

منابع محلی همچنین گفته‌اند که پهپادهای شناسایی اسرائیلی به طور وسیع در حال پرواز در مناطق مرزی با لبنان هستند.

پیش از این، شبکه صهیونیستی «کان» ادعا کرده بود گروهی از اعضای حزب‌الله در سالروز جنگ ۳۳روزه، در منطقه المطله در نزدیکی مرز لبنان و فلسطین اشغالی اقدام به برپایی آتش کردند.

«علی شعیب» خبرنگار شبکه «المنار» نیز در توییتی خبر داد که دشمن، اقدام به پرتاب نارنجک‌های آتش‌زا به‌سوی جوانانی کرد که مشغول آتش‌بازی در مرزهای یک شهرک مشرف به قطاع شرقی بودند.

فیلم
https://jahannews.com/vdccp1q4x2bq0p8.ala2.html
jahannews.com/vdccp1q4x2bq0p8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *