يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

روایتی از نشست ملی شورای ائتلاف با قالیباف و محسن رضایی

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 843532
صبح امروز نشست هم‌اندیشی تمام رؤوسا، دبیران و ارکان شورای ائتلاف در استان های کشور با سخنرانی رئیس مجلس و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در تهران برگزار شد.
روایتی از نشست ملی شورای ائتلاف با قالیباف و محسن رضایی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با از برگزاری نشست ملیِ هم‌اندیشی تمام رؤوسا، دبیران و ارکان شورای ائتلاف در استان های کشور در تهران خبر داد.

وی افزود: صبح امروز در تهران این نشست با حضور تمام دبیران استانی شورای ائتلاف و ارکان آن ها با سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس، محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا  و حداد عادل رئیس شورای ائتلاف برگزار شد.

رسولی خاطرنشان کرد: در این نشست تعدادی از رؤوسا و دبیران استانی شورای ائتلاف مطالب و مطالبه های خود را نسبت به مسائل کشور در حضور رئیس مجلس و برخی نمایندگان و دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح کردند.

وی افزود: رئیس مجلس در این جلسه به تشریح مسئله محوری برای حل مشکلات کشور اشاره کرد و اعضای استانی شورای ائتلاف را به مطالعه و کار در راستای حل مشکلات کشور با رویکرد مسئله محوری فرا خواند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف خاطرنشان کرد: دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز در این جلسه از لزوم هم افزایی نیروهای انقلابی برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و بن بست شکنی در این حوزه سخن گفت.

رسولی در ادامه گفت: رئیس شورای ائتلاف در این نشست از لزوم توجه به جایگاه و وظیفه ای که نیروهای انقلابی نسبت به خون هزاران شهیدی که جانفشانی کردند تا نظام اسلامی شکل بگیرد سخن گفت و این موضوع را تشریح کرد و از مسئولین استانی شورای ائتلاف خواست که با دغدغه نسبت به این موضوع فعالیت‌های خود را پیش ببرند.

وی در ادامه افزود: با توجه به برگزاری سلسله نشست‌های «ایمان و امید» که از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان برگزار می‌شود، مسئولان استان‌های شورای ائتلاف در روز دوم این همایش به اردوگاه محل برگزاری نشست در سمنان می‌روند و اختتامیه این نشست ها را در سمنان برگزار میکنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف تصریح کرد: هدف از برگزاری سلسله نشست‌های کشوری «ایمان و امید» این است که نوجوانان و جوانان انقلابی شناسایی‌ شده در استان‌ها با شرکت در دوره‌های آموزشی - تربیتی برنامه ریزی شده با مبانی و اصول انقلاب اسلامی، تحولات سیاسی کشور و جریان‌شناسی تاریخی پس از انقلاب، آموزش‌های رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، شناخت مکاتب سیاسی و جریان‌های فعال در فضای سیاسی کشور آشنا شوند.

رسولی در پایان گفت: این نشست‌ها پاسخی به مطالبه رهبر انقلاب در سخنرانی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) مبنی بر لزوم افزایش امید و ایمان در میان مردم بخصوص جوانان است تا با اجرای این طرح در سراسر کشور به شناسایی و ارتقای سطح بینش سیاسی نیروهای جوان و انقلابی هر استان اقدام شود و اختتامیه اولین همایش استانی «ایمان و امید» نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی و با سخنرانی حدادعادل در سمنان برگزار می‌شود.
https://jahannews.com/vdcc11q4i2bq0p8.ala2.html
jahannews.com/vdcc11q4i2bq0p8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *