دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

استقبال بحرین از نزدیکی روابط ایران و عربستان

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 843404
نماینده پارلمان بحرین در حاشیه نشست کمیته برنامه و‌بودجه APA، گفت: روابط دو کشور ایران و عربستان در عالی‌ترین سطح خود در روند دیپلماسی جاری است و ما از طریق مجمع مجالس آسیایی به عنوان مهم‌ترین هدف خود یعنی نزدیکی روابط کشور‌ها از این موضوع خرسندیم.
استقبال بحرین از نزدیکی روابط ایران و عربستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، احمد صباح السلوم نماینده پارلمان بحرین و نایب رییس مجمع مجالس آسیایی در حاشیه اجلاس کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و دومین نشست کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) در جمع خبرنگاران گفت: اجتماعات کشور‌های آسیایی همواره جمعیت مهمی را در خود جای می‌دهد ما در این مجمع پیرامون نزدیکی و اتفاق نظر با یکدیگر صحبت می‌کنیم. اجتماع امروز پیرامون بودجه است و یکی از مهم‌ترین جلسات مجمع مجالس آسیایی است که نقشه راه این مجمع را برای هدف اصلی تبیین می‌کند.

وی در خصوص بهبود روابط ایران و عربستان افزود: خوشبختانه روابط دو کشور ایران و عربستان در عالی‌ترین سطح خود در روند دیپلماسی جاری است و سفارت خانه‌های دو کشور بازگشایی شده، ما از طریق مجمع مجالس آسیایی به عنوان مهم‌ترین هدف خود یعنی نزدیکی روابط کشور‌ها از این موضوع خرسندیم.
 
https://jahannews.com/vdcawenay49nyy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawenay49nyy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *