شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

تکذیب شلیک گاز اشک‌آور در تجمع جانبازان

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 843380
شنبه ۱۷ تیر ماه تعدادی از جانبازان در خیابان طالقانی تجمع کردند که به‌دنبال این تجمع درگیری‌هایی به وجود آمد.
تکذیب شلیک گاز اشک‌آور در تجمع جانبازان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، طی روزهای گذشته عده‌ای از جانبازان مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای طرح مطالبات خود از این بنیاد، تجمعی را برگزار کردند.

مأموران یگان امداد بعد از این تجمع، طبق پروتکل‌های مواجهه با تجمعات بین افراد حاضر می‌شوند تا در صورت نیاز حفظ نظم و آرامش ورود کنند؛ در خلال این تجمع بین برخی از افراد درگیری‌هایی به وجود می‌آید که با ورود مأموران یگان امداد (پلیس) درگیری به اتمام می‌رسد.

در برخی از فیلم‌های منتشرشده تعدادی از تجمع‌کنندگان مدعی می‌شوند که افرادی اقدام به زدن گاز اشک‌آور کردند که با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم این موضوع از سوی مقامات انتظامی تکذیب شده است و احتمال زدن اسپری فلفل در دست بررسی قرار گرفته است؛ البته ذکر این نکته ضروری است که مأموران یگان امداد در تجهیزات سازمانی خود اسپری فلفل دستی ندارند و مأموران 110 که به‌صورت فردی به مأموریت اعزام می‌شوند اسپری فلفل دستی دارند.

هرچند هیچ جانبازی آسیب ندید اما باید شفاف‌سازی به‌موقع از سوی نهادهای انتظامی و امنیتی انجام شود و عملکرد فرمانده میدان مورد بررسی قرار گیرد تا اگر فردی تخلف کرده است با او طبق قانون برخورد شود.
https://jahannews.com/vdcdjs0jzyt0os6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjs0jzyt0os6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا می بینیم کسانی که به خون جانباز و رزمنده و هرچی انقلابی و انقلابی گری و دفاع مقدس هستش تشنه هستند ، برای این تجمع داستان سرایی و و مدافع می شوند ، بلکه به نظام اسلامی یک نیش هم بزنند
Iran, Islamic Republic of
بانی این تجمع پرویر پرستویی بوده?