يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ برعکس نشسته‌ای!

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 843371
مدعیان اصلاحات ناتوانی‌های خود در مذاکرات هسته‌ای و برجام و تهیه واکسن کرونا و روابط اقتصادی با کشورها و انجام پروژه‌های حساس عمرانی و... را هم به همراهی با آمریکا و اروپا مشروط می‌کردند.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه صهیونیستی «‌جروزالم‌پست‌» با ارائه یک تحلیل، نتیجه گرفته است که؛ «‌ورود ایران به پیمان ‌شانگهای برای غرب خطرناک است‌».
گفتم: پس بگو چرا این‌طوری بود؟!
 
گفت: چی؟ چطوری بود؟!
 
گفتم: یک نگاه به روزنامه‌ها و سایت‌های زنجیره‌ای بینداز. زمین و زمان را پُر کرده بودند که بدون پذیرش FATF ورود به پیمان‌ شانگهای غیرممکن است و نیروهای انقلاب را سرزنش می‌کردند و فشار می‌آوردند که چرا مانع پیوستن ایران به FATF می‌شوند!
 
گفت: مدعیان اصلاحات نابلدی‌ها و ناتوانی‌های خود در مذاکرات هسته‌ای و برجام و تهیه واکسن کرونا و روابط اقتصادی با کشورها و انجام پروژه‌های حساس عمرانی و... را هم به همراهی با آمریکا و اروپا مشروط می‌کردند و حالا که همه آنها در دولت رئیسی بدون برجام و FATF و... صورت گرفته است، به جای پوزش از مردم و اعتراف به نابلدی خود، داستان را وارونه نقل می‌کنند!
 
گفتم: یارو روی زین اسب، پشت به سر اسب و رو به دُم حیوان نشسته بود! پرسیدند چرا برعکس نشسته‌ای؟ گفت؛ اسب برعکس می‌رود!
https://jahannews.com/vdcd5s0jfyt0os6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5s0jfyt0os6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *