دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سجادی: فوتبال اولویت ورزشگاه آزادی است

يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 843164
وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق برنامه ریزی که از قبل داشتم امروز برای بازدید از روند بازسازی استادیم آزادی به این ورزشگاه آمدم و اولویت ما هم در این ورزشگاه فوتبال است.
سجادی: فوتبال اولویت ورزشگاه آزادی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از روند بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی قبلی که انجام داده بودم امروز برای پیگیری وضعیت بازسازی ورزشگاه آزادی به این ورزشگاه آمدم و با حضور همکارانم در شرکت توسعه و تجهیز در جریان اقدامات قرار گرفتم. استادیوم آزادی پذیرای فوتبال و دوومیدانی است که در حال حاضر اولویت ما فوتبال و بعد از آن حضور رشته‌های مختلف در این ورزشگاه را خواهیم داشت. دوومیدانی ما یک ورزشگاه مجهز می خواهد که در حال حاضر فقط ورزشگاه آفتاب انقلاب را داریم، در کنار ورزشگاه آفتاب انقلاب اقدامات لازمی هم باید برای ورزشگاه آزادی رخ بدهد. 

وی افزود: امیدوارم با تلاش شرکت توسعه و تجهیز روند بازی سازی این ورزشگاه به خوبی پیش برود تا بتوانیم در ادامه میزبان رقابت های ورزشی از جمله فوتبال باشیم. چیزی که در جهان رایج است استادیوم را تعطیل می کنند و کارهای عمرانی و بازسازی را انجام می‌دهند اما با توجه به شرایطی داشتیم از شرکت توسعه خواستم تا در جریان برگزاری رویدادهای ورزشی بازسازی این ورزشگاه هم صورت بگیرد. واقعیت امر این است که بازسازی ورزشگاه آزادی یک اقدام انقلابی نیاز داشت، بحث بازسازی ورزشگاه آزادی را هم در هیأت دولت مطرح کردیم که هم شخص رئیس جهور و هم معاون اول رئیس جمهور قول حمایت همه جانبه برای بازسازی این ورزشگاه به ما دادند. 

* بازسازی ورزشگاه آزادی نیاز به زمان دارد
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به زمان بر بودن بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: بازسازی این ورزشگاه نیاز به زمان دارد چرا که باید با احتیاط های فراوان کار را دنبال کنیم. برای برگزاری یک رویداد فوتبال تقریبا 3 روز کار بازسازی را متوقف می‌کند چرا که یک روز ادوات از ورزشگاه خارج می شوند یک روز رویداد را داریم و یک روز هم بازگشت ادوات که شروع به کار متخصصان به روز چهارم می‌رسد که این سخت ترین بخش کار شرکت توسعه است. در این میان خیلی ها هم بودند که به ما خروده گرفتند که چرا کار بازسازی این ورزشگاه به طول کشید که باید بگویم واقعا کار یک روز و دو روز نیست و بازسازی نیاز به زمان دارد. تلاش ما این است که منابع مالی آن را ها فراهم کنیم و با قولی که از هیأت دولت قول گرفتیم انشاالله انجام می شود. اگر منابع تأمین شود کار شبانه روزی پیگیری خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcd9s0joyt0of6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd9s0joyt0of6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *