دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

رقم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس اعلام شد

يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 843142
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رقم قرارداد علیرضا بیرانوند با این باشگاه را اعلام کرد.
رقم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حسین خبیری عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره ماجرای علیرضا بیرانوند و اینکه با وجود پیشنهاد سنگین استقلال، باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است رقم قرارداد این دروازه‌بان حدود 14 میلیارد است، گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم 200 میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم، با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خودساخته کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که "قرارداد بیرانوند واقعاً 14 میلیارد است؟"، گفت: بله! قراردادها در سایت کدال منتشر خواهد شد، هر قراردادی که پرسپولیس می‌بندد منتشر می‌شود. درباره آپشن‌ها هم فدراسیون چارچوبی مشخص کرده است و باشگاه براساس همین اقدام به جذب بازیکن می‌کند. این‌که باشگاه در پرداخت پول و برگزاری اردو خوب کار می‌کند نشان‌دهنده مدیریت است، مدیریت کارش را خوب انجام می‌دهد و هیئت مدیره هم تلاش و به‌خوبی کار را اداره می‌کند، این خیلی موضوع غیر قابل باوری نیست.
https://jahannews.com/vdcjxteo8uqexvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxteo8uqexvz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماهی یک میلیارد روزی سی و سه میلیون تومان. بدبخت کارگر. جان بکن مالیات بده جیب اینها پر شود. بعد همه شان دم در بیاورند و گودبای جمهوری اسلامی بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
دروغ نگویید خودش می گفت با نصف پیشنهاد قرار داد استقلال به پرسپولیس بر می گردد یعنی ۵۰ میلیارد اگر صد نگرفته باشد