يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

۸۸۰۰ کلاس درس ناایمن در تهران داریم

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 842779
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به ۸۸۰۰ کلاس درس ناایمن در تهران گفت: برای تکمیل ساخت ۸۹۰۰ مدرسه نیمه‌تمام نیز به ۲۰ هزار میلیارد تومان نیاز داریم.
۸۸۰۰ کلاس درس ناایمن در تهران داریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حمیدرضا خان‌محمدی؛ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به 8800 کلاس درس ناایمن در تهران گفت: برای تکمیل ساخت 8900 مدرسه نیمه‌تمام نیز به 20 هزار میلیارد تومان نیاز داریم.

وی ادامه داد: مولدسازی املاک مازاد آموزش و پرورش برای ساخت مدارس جدید مدنظر است.

خان‌محمدی افزود: در سال گذشته تعهدات خیران از 3400 میلیارد تومان به 7 هزار میلیارد تومان رسیده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره تخصیص بودجه از محل صندوق ذخیره ارزی برای حذف مدارس تخریبی گفت: این اعتبار زمانی تخصیص می‌یابد که درآمدهای نفتی تحقق یابد اما به دلیل تحریم‌ها این موضوع محقق نشد و همچنان 19 درصد مدارس ناایمن هستند.

حذف مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز تا سال 1403
وی متذکر شد: تا پایان سال 1403 مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز را حذف خواهیم کرد و در یک سال اخیر 749 کلاس درس کانکسی جمع‌آوری شده است.

خان‌محمدی درباره پروژه‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی بیان کرد: 8987  مدرسه نیمه تمام داریم که از این تعداد 2524  مربوط به خیران است و تا زمانی که ساخت مدارس نیمه‌تمام تکمیل نشود، پروژه جدیدی آغاز نمی‌شود‌.

وی افزود: در منطقه بهارستان استان تهران، تراکم دانش‌آموزی بسیار بالا است و به خیران گفته‌ایم پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنید. اعتبار ما برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، 4600 میلیارد تومان اعتبار است اما پیش بینی می‌کنیم به 20 هزار میلیارد تومان نیاز باشد.
https://jahannews.com/vdcefw8vojh8efi.b9bj.html
jahannews.com/vdcefw8vojh8efi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تو تهران و شهر های دیگه کلاس ناایمن داریم بجاش تا دلتون بخواد برج تجاری لوکس داریم