دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اعلام عزای عمومی در لرستان

دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 842475
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و استاندار با صدور پیام مشترکی ضمن تسلیت رحلت حجت‌الاسلام سید شکرالله طاهری روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه را در این استان عزای عمومی اعلام کردند.
اعلام عزای عمومی در لرستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و استاندار لرستان در پی رحلت عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام‌ سید شکرالله طاهری دو روز را در این استان عزای عمومی اعلام کردند.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی و فرهاد زیویار آمده است.

ارتحال عالم ربانی، روحانی پرهیزکار، استاد حوزه‌های علمیه، یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید شکرالله طاهری «رضوان تعالی علیه» موجب اندوه فراوان شد.

این روحانی زاهد و مردمی که به علم و عمل، معنویت و اخلاق، ساده‌زیستی و مردم‌داری، سلامت نفس و طهارت روح و فضیلت‌های فراوان دیگری در بین مردم شناخته شده بود، در طول عمر با برکتش بیش از نیم قرن در حوزه علمیه استان لرستان و مدرسه کمالیه به تدریس، تبلیغ، تعلیم و تربیت صدها شاگرد پرداخت و همراه با آن به‌ طور مستمر اقامه نماز جماعت و شرکت در نمازهای جمعه در دوران‌های مختلف از ایشان شخصیتی محبوب و کم‌نظیر ساخته بود.

همراهی و تبعیت از امام راحل با شروع نهضت اسلامی، سخنرانی‌های انقلابی، تبعید به سردشت در استان کردستان و اقلید در استان فارس و با پیروزی انقلاب اسلامی همگامی با روحانیت مبارز استان لرستان در شکل‌گیری نهادهای انقلابی، سخنرانی‌های روشنگرانه و حضور فعال در بین طوایف و عشایر غیور، ارتباط مستحکم با جوانان انقلابی و حزب‌الهی در مسجد، حضور در کنار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، مواضع انقلابی و محکم در تقابل با فتنه‌گران و دفاع از راه و روش رهبر معظم انقلاب اسلامی چهره‌ای منحصربه‌فرد از ایشان ساخته بود.

این روحانی پارسا اکنون با اندوخته‌ها و ذخیره‌هایی ارزشمند در جوار رحمت خداوند متعال قرار گرفته است و اینجانبان ارتحال این عالم عامل را به محضر حضرت امام عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه علمیه، جامعه روحانیت لرستان، عموم مردم لرستان و خانواده مکرم آن سعید عزیز تسلیت عرض می‌‌کنیم و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 12 و 13 تیرماه 1402 را در این استان عزای عمومی اعلام می‌کنیم.

از عموم مردم استان لرستان و مردم ولایتمدار شهرستان خرم‌آباد، درخواست می‌‌کنیم در مراسم تشییع و تدفین و مجالس گرامی‌داشت این استاد گرانقدر حوزه‌های علمیه شرکت فرمایید.

سید شکرالله طاهری از روحانیون مبارز و انقلابی شهرستان خرم‌آباد بود که 11 تیرماه دعوت حق را لبیک گفت، این عالم جلیل‌القدر و مردمی، علاوه‌ بر تلاش‌ها و مجاهدت‌های پیش از انقلاب در حوزه‌های علمیه لرستان نیز مشغول به فعالیت بود.

مراسم تشییع و تدفین آن اسوه تقوا و اخلاق روز سه‌شنبه 13 تیر ساعت 17 عصر از مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) خرم‌آباد واقع در چهارراه فرهنگ ‌به‌سمت محل تدفین در مدرسه کمالیه انجام می‌شود.
https://jahannews.com/vdchqin6m23nkkd.tft2.html
jahannews.com/vdchqin6m23nkkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *