دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۳

رسانه‌هایی که کمتر از ماکرون عزادار نیستند

شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 842296
به گزارش جهان نيوز، محمد ایمانی، فعال رسانه ای متنی را با عنوان «تسلیت» که کنایه به برخی رسانه ها درباره پوشش خبری اتفاقات فرانسه دارد در کانال تلگرامی خود منتشر کرد و نوشت:

ظاهرا باید به برخی رسانه ها تسلیت گفت که دولت فرانسه، با بی سابقه ترین اعتراضات ظرف ۲۰ سال اخیر دست به گریبان است. این رسانه ها هیچ تصویر و تیتر برجسته ای درباره اتفاقات مهم فرانسه منتشر نکردند.

۸۷۵ بازداشتی، صد ها مجروح، در آتش سوختن چند هزار خودرو و اتوبوس و تراموا، حمله به ساختمان های دولتی، اعلام منع رفت و آمد شبانه، به خیابان آوردن ۴۰ هزار نیروی امنیتی و پلیس، و تهدید مردم به استفاده از همه ابزار های سرکوب، بخشی از اتفاقات چند روز اخیر فرانسه است که این بار به خاطر کشته شدن جوان ۱۷ ساله با شلیک عمدی پلیس رخ داده است.

دیشب هم در چهارمین شب اعتراضات،۴۵ هزار نیروی پلیس در خیابان ها مستقر بودند و ۹۹۴ نفر را بازداشت کردند.

محافلی که درباره آشوب در فرانسه، سر خود را زیر برف کرده امد، همان هایی هستند که پاییز پارسال به سرویس های جنایتکار غربی برای آتش افروزی و آشوب افکنی در ایران بیگاری دادند.

آنها حالا کمتر از ماکرون عزادار نیستند. کُند ذهن تزین افراد هم پی برده اند که غرب در بستر دگرگونی نظم جهانی، آبستن تحولات مهمی است و ممکن است به یتیم شدن غرب پرستان ختم شود.
 
https://jahannews.com/vdci3ravqt1a5r2.cbct.html
jahannews.com/vdci3ravqt1a5r2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تنها رسانه‌های اصلاحاتچی‌ها نیست که باید تسلیت گفت بلکه افراد اصلاحاتچی‌ها سلبریتی و....چون عبدی میبدی خاتمی مهاجری کرباسچی هاشمی رفسنجانی روحانی کروبی صادقی ربیعی دایی خادم پرستویی جهرمی روحانی و.... نیز باید تسلیت گفت
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که ردیف کردی آبشخور همه شون از یه جا سرچشمه میگیره و جنس و فکر همه شون یکیه !!!
shayan
Iran, Islamic Republic of
ایناهم فکر کنم دنبال زن زندگی آزادی هستن.....