يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کشف ۹ میلیارد کالای قاچاق از ۱۰ ‌خودروی ‌شوتی

شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 842291
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اراک خبر داد.
کشف ۹ میلیارد کالای قاچاق از ۱۰ ‌خودروی ‌شوتی
به گزارش جهان نيوز به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ احمدرضا چگنی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با مقوله قاچاق اظهار داشت: در عملیات های مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، 10 دستگاه خودروی سواری شوتی، توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 9 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

وی بیان کرد: به منظور مبارزه با کالای قاچاق و سودگران اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی، با گشت زنی های هدفمند و انجام عملیات های موفقیت آمیز پلیسی، موفق به توقیف 10 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی به کشف 1306 عدد انواع ظروف آشپزخانه، 4400 عدد ریش تراش، 1368 کیلوگرم گردو و 11 هزار و 592 قلم انواع دیگر کالاهای قاچاق در بازرسی از این خودروهای توقیفی، اشاره و اضافه کرد: ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده دراین عملیات های پلیسی، از سوی کارشناسان 9 میلیارد و 500 میلیون ریال تعیین شده است.

چگنی با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با رانندگان خودروهای شوتی حامل کالاهای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی افزود: 8 متهم دستگیر شده دراین عملیات ها، با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
https://jahannews.com/vdcdnx0jfyt0ox6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdnx0jfyt0ox6.2a2y.html
برچسب ها: قاچاق خودرو اراک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *