يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۱

شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب: 842189
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: فردا (دهم تیرماه) آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ است.
آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۱
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهدی موحدی بکنظر، درمورد تعداد مودیانی که نسبت به تسلیم اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده 100 اقدام کرده‌اند، توضیح داد: تا ظهر ششم تیرماه حدود یک میلیون و 137 هزار و 914 مودی مالیاتی از طریق سامانه به تسلیم اظهارنامه خود پرداختند. تعداد مودیانی که به تکمیل فرم تبصره ماده 100 پرداختند نیز حدود سه میلیون و 672 هزار و 749 نفر است؛ بنابراین به طور کلی بیش از چهار میلیون و 800 هزار مودی از طریق تسلیم اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ماده 100 به تعیین تکلیف مالیات سال گذشته خود پرداختند.

وی افزود: مهلت تسلیم اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ماده 100 امسال 10 روز و سال گذشته یک ماه تمدید شد. با این وجود سال گذشته کلا چهار میلیون و 450 هزار مودی به تعیین تکلیف مالیات خود پرداختند که از این تعداد حدود سه میلیون و 88 هزار نفر نسبت به تکمیل فرم تبصره ماده 100 اقدام کردند و حدود یک میلیون و 300 هزار نفر از طریق تسلیم اظهارنامه به تعیین تکلیف مالیات خود پرداختند.

به گفته موحدی بکنظر، این ارقام حاکی از رشدی 10 درصدی است.
https://jahannews.com/vdcjo8eohuqexvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjo8eohuqexvz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *