جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

سرمربی جدید مسی مشخص شد

پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب: 842117
سرمربی آرژانتینی پیشین تیم بارسلونا، هدایت تیم اینترمیامی آمریکا را برعهده گرفت.
سرمربی جدید مسی مشخص شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، باشگاه اینترمیامی آمریکا بامداد امروز (پنجشنبه) به صورت رسمی از «جراردو مارتینو» سرمربی خود رونمایی کرد تا او بار دیگر هدایت تیمی را برعهده بگیرد که «لیونل مسی» در آن توپ می‌زند.

این سرمربی ۶۰ ساله پیشتر مربی مسی در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا بود.

باشگاه اینترمیامی در بیانیه‌ای درباره انتخاب مارتینو نوشت: «سرمربی‌ای که قهرمانی ام‌ال‌اس کاپ و جایزه بهترین مربی سال ام‌ال‌اس را در کارنامه دارد و همچنین پیشتر در تیم‌های ملی آرژانتین و مکزیک و  تیم بارسلونا حضور داشت، به باشگاه پیوسته است».

«خورخه ماس»  مدیر اجرایی باشگاه اینترمیامی نیز گفت: « ما احساس می‌کنیم که این مربی با برنامه‌های جاه‌طلبانه ما سازگار است و ما خوشبین هستیم که می‌توانیم به موفقیت برسیم. تاتا در بالاترین سطح مربی‌گری کرده و ما معتقدیم که تجربه او کمک زیادی به ما خواهد کرد».

مارتینو پس از حذف مکزیک از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای اولین بار از سال ۱۹۷۸، از سمت خود کناره‌گیری کرد و حالا به دنیای فوتبال بازگشته است.

تو پیشتر سرمربی تیم آتلانتا یونایتد در لیگ فوتبال آمریکا بود و در مدت ۲ سال حضور در این تیم، قهرمانی ام‌ال‌اس کاپ را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

«دیوید بکهام» ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد و رئیس باشگاه اینترمیامی نیز درابهر تاتا می‌گوید: «مارتینو یک چهره قابل احترام است و آمار او گویای همه‌چیز است. ما مطمئن هستیم که موفقیت‌ها و تجربه او الهام‌بخش تیم و برای هواداران هم هیجان‌انگیز خواهد بود».
https://jahannews.com/vdca6una049ny61.k5k4.html
jahannews.com/vdca6una049ny61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *