شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

نیکبخت واحدی ۲۰ میلیون تومان جریمه شد!

چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 842078
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز صادر کرد.
نیکبخت واحدی ۲۰ میلیون تومان جریمه شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز از سری رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال برگزار و از سوی پاشا شجاع‌زاده، سرمربی تیم ستارگان مردان پاشا البرز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) و تحریک به خشونت رخ داد. وی دو جلسه از محرومیت از همراهی تیم با احتساب محرومیت متحمل شده ناشی از دستور موقت که یک جلسه آن به مدت یکسال تعلیق می‌شود، محکوم شد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.

کمال صادق منش، مربی تیم ستارگان مردان پاشا البرز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که یک جلسه آن به مدت یکسال تعلیق گردید و باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.

محمد عباسی، بازیکن تیم ستارگان مردان پاشا البرز، علیرضا نیکبخت واحدی، سرمربی تیم شادکام مشهد، امیدغلامی کلاته، مربی تیم شادکام مشهد، بابک صادقی، مربی تیم شادکام مشهد، محمد جواد شرفی، بازیکن تیم شادکام مشهد، علی اکبر انصاری، بازیکن تیم شادکام مشهد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی و غیر رسمی مسابقه، هر کدام منفردا ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت کنند.

ضمناً با صدور این رأی از دستور موقت سابق الصدور در خصوص پاشا خلیل زاده رفع اثر می‌شود.

تیم‌های شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز به دلیل سو رفتار تیمی باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

بر اساس گزارش مهر، نیکبخت واحدی در جریان این مسابقه با یکی از عکاسان ورزشی که در کنار زمین حضور داشت درگیر شد و به ضرب و شتم این عکاس پرداخت.
https://jahannews.com/vdcgux977ak9tz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgux977ak9tz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
هر مشت ۵ ملیون... ماشالله...