دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تکرار یک موضوع در وصیت نامه شهید مدافع امنیت

سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 841879
از شما خواهش می‌کنم توجه بیشتری از جانب دوست و دشمن به شماست. پس مواظب باشید بازی روزگار شما را پیش خدا شرمگین نکند دوباره می‌گویم اسلام، انقلاب و ولایت را فراموش نکنید.
تکرار یک موضوع در وصیت نامه شهید مدافع امنیت
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، شهید «مجتبی بابایی‌زاده» دوم خرداد 1362، در‌اندیمشک چشم به جهان گشود. وی بعد از پایان دوره متوسطه و گرفتن دیپلم با پوشیدن لباس سبز سپاه وارد یگان «صابرین» شد. شهید بابایی‌زاده در عملیات پاک‌سازی مرزهای شمال غرب کشور توسط گروهک ‌تروریستی «پژاک» در ارتفاعات جاسوسان 13 شهریور 1390 طی نبردی سخت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید مدافع وطن آمده است: «از شما خواهش می‌کنم توجه بیشتری از جانب دوست و دشمن به شماست. پس مواظب باشید بازی روزگار شما را پیش خدا شرمگین نکند دوباره می‌گویم اسلام، انقلاب و ولایت را فراموش نکنید که آبروی همه ما در گروی همین‌هاست و چه زیباست سیاهی چادر شما، نمی‌دانم این چه حسی بود که چادر شما به من می‌داد اما می‌دانم که با دیدن آن امید، قوت قلب و آبرو می‌گرفتم. باور کنید چادر شما نعمت است، قدر این نعمت را بدانید که به برکت مجاهدت حضرت زهرا(س) به‌دست آمده است.

امیدوارم که هرگز رنگ سیاه چادر شما کم‌رنگ و پریده نشود و خدا نکند که روزی حجاب شما کم‌رنگ و کم اهمیت شود که اگر خدای ناخواسته این چنین شود اصلا دوست نمی‌دارم به ملاقات من سر مزار بیایید و شما را قسم به خدا و امام که با عفت خود مایه سربلندی خانواده‌مان شوید و یادتان نرود که یکی از بزرگ‌ترین وظایف یک زن مسلمان‌ تربیت فرزندانی خوب و مومن است برای مملکت، پس از وظیفه اصلی خودتان باز نمانید که جامعه ما نیاز به‌تربیت صحیح دارد...»
https://jahannews.com/vdcefz8vojh8evi.b9bj.html
jahannews.com/vdcefz8vojh8evi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *