دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

کشف ۵ تن مواد مخدر توسط مأموران گمرک

يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 841685
گمرک ایران اعلام کرد: مأموران این سازمان در یک سال گذشته با توقیف ۳۰ دستگاه تانکر کامیون و کشنده به اتهام حمل مواد مخدر بیش از پنج تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
کشف ۵ تن مواد مخدر توسط مأموران گمرک
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، مأموران گمرک طی سال گذشته موفق شدند در چند عملیات مختلف با وارد کردن ضربه به بنیان قاچاقچیان کلان مواد مخدر بیش از ۷ هزار میلیارد ریال انواع مواد مخدر کشف و ضبط کنند.

اقدامات گمرک در حوزه مبارزه با مواد مخدر عمدتاً در حوزه کشف جاسازی‌های حرفه‌ای در داخل انواع تانکرها و کامیون‌ها است که با اقدامات به عمل آمده تعداد ۱۰۱ نفر از سرکرده‌های قاچاقچیان مواد مخدر بازداشت و به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند که این افراد سرنخ باندها و شبکه‌های بین‌المللی بوده‌اند.

بنابراین گزارش، اقدامات جدید گمرک در حوزه تجهیز گمرکات به دستگاه‌های کنترلی پیشرفته و مربیان و سگ‌های موادیاب منجر به کشف و ضبط بیش از ۵ هزار و ۳۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مأموران گمرک در سال گذشته بدون احتساب پیش سازها شده است.
 
https://jahannews.com/vdcjoveoiuqexmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoveoiuqexmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *