يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه ودیعه مسکن در تهران

شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 841572
معاون وزیر راه از پرداخت وام مرمت واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی با سود ۲۳ درصدی خبر داد و گفت: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود.
پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی ودیعه مسکن در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد آئینی معاون وزیر راه با یادآوری تصویب وام خاص مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و ابنیه واقع در بافت‌های تاریخی در شورای پول و اعتبار و ابلاغ آن به بانک‌ها در 24 خردادماه امسال، اظهار کرد:‌ بر این اساس تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و ابنیه در بافت‌های تاریخی در سقف‌های 360میلیون، 320، 280، 240 و 200 میلیون تومان به‌ترتیب در شهرهای تهران، شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت، مراکز استان‌ها، سایر شهرها و روستاها با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و دوره بازپرداخت حداکثر 5ساله تعیین شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان در طول دوره مرمت می‌توانند از تسهیلات ودیعه مسکن برای اسکان موقت با سقف‌های 100، 70 و 40 میلیون تومان به‌ترتیب در شهرهای تهران، سایر کلان‌شهرها و سایر شهرها به‌شکل قرض‌الحسنه و بازپرداخت 5ساله استفاده کنند.

آئینی فرصت‌های ایجادشده را گام‌های دولت برای تشویق مردم به نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد و همچنین سکونتگاه‌هایی پیرامون بافت‌های تاریخی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با این اقدامات نوسازی بافت‌ها در سراسر کشور سرعت بگیرد.
https://jahannews.com/vdcefz8vwjh8eni.b9bj.html
jahannews.com/vdcefz8vwjh8eni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *