دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حزب‌الله: عملیات‌ در کرانه باختری متوقف نخواهد شد

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب: 841393
رئیس شورای اجرایی جنبش حز‌ب‌الله لبنان با اشاره به اقدامات اخیر جوانان فلسطینی در کرانه باختری،‌ گفت آنچه در کرانه باختری آغاز شده، متوقف نخواهد شد.
حزب‌الله: عملیات‌ در کرانه باختری متوقف نخواهد شد
به گزارش جهان نيوز، «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان، عصر امروز (چهارشنبه)، در نشستی تحت عنوان «تاثیر منبر حسینی بر هویت و رفتار» اقدامات دلیرانه فلسطینیان در کرانه باختری و جولان اشغالی را ستود.

طبق گزارش وبگاه «العهد»، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت: ««عملیات‌های دلیرانه، خیزش فلسطینیان، مبارزات رزمندگان قهرمان با بمب، سلاح و کمین ... این‌ها مسائل بزرگی هستند که همگی باید از آنها حمایت کنیم چراکه این اقدامات تعیین‌کننده هستند و راه موفقیت‌ها و پیروزی‌ها را خواهند گشود.»»

سید هاشم صفی الدین اضافه کرد: «فریاد و خیزش مردم جولان بسیار مهم است و باید مورد توجه تمام عرب‌ها، مسلمانان و نیروهای مقاومت در منطقه قرار گیرد. آنچه در کرانه باختری، در جنین و جولان رخ می‌دهد، نشان می‌دهد چیزی که مقاومت پیشتر خواهان آن بود، اکنون عملا در حال رخ دادن است.»

صفی الدین در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: «آنچه در کرانه باختری آغاز شده، متوقف نخواهد شد و آنچه ما در جولان شاهد آن هستیم، تنها یک گام نخواهد بود و این گام‌ها بزرگتر خواهند شد تا اسرائیل خود را در گوشه، شکست‌خورده و تحقیر‌شده ببیند. این همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت می‌کردیم و در مورد آن صحبت خواهیم کرد، زیرا عمل مقاومت در تمام منطقه‌ و معادلات به یک عمل قوی موجود در صحنه مبدل شده است.»

عملیات‌های جوانان فلسطینی در سراسر فلسطین اشغالی به‌ویژه در کرانه باختری در ماه گذشته‌ علیه رژیم صهیونیستی تشدید شده است. شامگاه روز گذشته، دو جوان فلسطینی در عملیاتی استشهادی ۴ صهیونیست را به هلاکت رساندند. نیروهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز صبح روز دوشنبه در یک کمین، نظامیان صهیونیست را در شمال کرانه باختری غافگیر و دست‌‌کم ۵ تن را مجروح کردند.
https://jahannews.com/vdcf1ydcmw6djma.igiw.html
jahannews.com/vdcf1ydcmw6djma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *