شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

افشاگری وزیر اطلاعات از راهبرد جدید دشمن علیه ایران/ براندازی با تغییر ماهیت جمهوری اسلامی

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب: 841191
وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز که دشمن در بخش سخت‌افزاری از ضربه به جمهوری اسلامی ایران ناامید شده، به‌دنبال براندازی از راه تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است
افشاگری وزیر اطلاعات از راهبرد جدید دشمن علیه ایران
به گزارش جهان نيوز، وزیر اطلاعات در سفر به بوشهر ظهر امروز در دیدار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی حضرت جوادالائمه (ع)، استان بوشهر را استانی تاریخی دانست و اظهار داشت: نام استان بوشهر در تاریخ بلند، پر استقامت و پرفرازونشیب ایران، با عالمان، مجاهدان و دلیران مقاومت همواره درخشیده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب افزود: استان بوشهر همواره یکی از شاهراه‌های اصلی اقتصاد ایران بوده است و با وجود منابع نفت، گاز، پتروشیمی فراوان، دارای بندر و صادرات و واردات است و قطب مؤثر اقتصاد کشور به‌شمار می‌آید.

وی با اشاره به نقش همیشگی و کارآمد روحانیان در تاریخ پس از اسلام در ایران بیان کرد: عالمان دینی همواره پرچمدار مقابله و مبارزه با استکبار و ظلم و ستم بوده‌اند و نقش آنان در ایجاد امنیت و تزریق امید به جامعه همواره بی‌بدیل بوده است.

خطیب ادامه داد: اگر امروز شاهد این هستیم که توطئه‌های دشمنان در کشور و در استان بوشهر کمتر اثر می‌کند و مردم در عمل مقاومت دارند، بیانگر این است که مردم به هدایت‌ها، نظرات و موعظات علما احترام گذاشته و با آنان همراهی می‌کنند و این برگ درخشان دیگری در این سرزمین است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه شرایط اجتماعی همچنان نیازمند به روشنگری علما است گفت: دشمن پس از شکست در جنگ ترکیبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و به نتیجه نرسیدن شرارت‌هایش که دلیل آن مدیریت رهبر فرزانه و همراهی مردم و حضور پرشور آنان در راهپیمایی‌های روز قدس و 22 بهمن بود، روش دیگری در پیش گرفت و به‌دنبال تغییر ماهیت جمهوری اسلامی هستند.

خطیب افزود: امروز که دشمن در بخش سخت‌افزاری از ضربه به جمهوری اسلامی ایران ناامید شده، به‌دنبال براندازی از راه تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است و حتی زمانی که می‌خواهد با ایران روابطی در ابعاد گوناگون داشته باشد، از آن راهبرد اصلی خود دست بر نمی‌دارد.

وی در همین زمینه ادامه داد: دشمنان با به‌کارگیری ابزار‌های فناورانه و توانمندی‌هایی که به شکل مضاعف و با پشتیبانی یکدیگر از بیرون کشور ما، در کنار مرز‌ها و گاه در داخل کشور دارند در پی تحمیل هنجارشکنی‌های متعددی هستند که شاید موضوع اخیر در بخش حجاب سرآغاز آن بود.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: علما و نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها که تاکنون بسیار نقش‌آفرین بوده‌اند، از این پس نیز در به شکست کشاندن این توطئه‌ها تأثیرگذار خواهند بود. اینکه رهبر انقلاب از تمام شدن این جریان اخیر خبر می‌دهند نیز به‌دلیل اطمینان نقش بزرگان در جامعه و در چنین شرایطی است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هم در این دیدار گفت: یکی از نشانه‌های استحکام جمهوری اسلامی ایران، حوزه امنیت است و در مبانی و معارف حکمرانی سیاسی نیز مقوله امنیت به‌عنوان یک مقوله راهبردی و اساسی توجه و تأکید شده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: یکی از مبانی نظامی مهاجم، تخریب پایه‌های اساسی امنیت است و از آغاز انقلاب، استکبار و دشمنان نظام طرح‌هایی برای تخریب امنیت ما داشته که الحمدلله ایران اسلامی در عرصه امنیت فوق‌العاده موفق بوده و همیشه در این زمینه پیشرفت داشته‌ایم.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: وزارت اطلاعات مهمترین رکن امنیت جمهوری اسلامی ایران است که هم در فضای درون کشور و هم در مرز‌ها و عرصه بین‌المللی موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: با وجود اینکه دشمنان همیشه با ابزار‌ها و روش‌های گوناگون امنیت ما را نشانه گرفته‌اند، اما امنیت در ایران با عنایت خداوند و مجاهدت‌های عملی حافظان امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) کاملاً پیوسته و پایدار است.
https://jahannews.com/vdcb98bw8rhba8p.uiur.html
jahannews.com/vdcb98bw8rhba8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *